• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Gerda

Tiger72

Vad har din storlek nu igen?

Jag har 34-35 och tænkte bestælla 5... ska bli så kul den dagen jag bestæmt mig...velar mellan 3 st. och olika heel hieghts dessutom.

• 26maj2007

jag har storlek 35. beställde 5 1/2 då denna sko inte finns i mindre storlek.

det jag ska köpa till en en sådan gelekudde man har under trampdöjnan så kommer de att sitta super.

• Fru Cinderella

Noomi

Vi tänkte mer på Roxen eftersom festlokalen ligger precis där. Eller runt Göta Kanal om det finns plats. Så slipper man åka så långt.

Men du har rätt om Bestorp och Brokind. Det är riktigt fint där borta.

Tiger72
    O den var läcker.. höga klackar att gå på dock..

• Gerda

Tiger72

Ja just det, nu minns jag! :D Du kommer att svæva fram på bryllupsdagen!

Sjælv tittar jag på 2 skor fr mid heels... men jag har svårt skadade vrister sen fotbollstiden...kombi med min allmænna klupighet... :D De skorna har hela hælar s att jag kan færga dem så kan de anvændas till jobbet också... Annars slingacks på low heel så blir det perty party dem också... *funderar*

• Noomi

Cinderella- Ja, ok... då är ju Roxen bättre. Läste om nån tjej som planerade att hyra en båt som gick på ån in till Tannerfors slussar. Tror att de skulle ha vigsen på båden och sen ta sig vidare till festlokal, kanske kan vara något?

• 26maj2007

_Cinderella_ och Gerda

Tack!!

jag är van att gå i höga skor så att det blir inga problem.

Det tog två veckor från jag beställt tills de kom.

Gerda

vilka har du tittat på?

• 26maj2007

Clobberella

fräcka skor.

den klännigen du har på bilden är annars super fin.

Nu blev jag ju jätte nyfiken. ska du ha vit klänning eller någon annan färg?

Svar på tråden Sommar 2007