Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Noomi
Högst troligt kommer jag beställa därifrån ändå, verkar inte som att titanringar använder sig av bättre kvalitet på stenarna än TW/VS...
Komvux har sækert en kontaktperson, det finnsn nog ngn dær som kan ge dig mer info.
Hur som helst har du rætt att øverklaga CSN beslutet - skicka in ett nytt brev, alla handlingar fr sjukdomstiden osv. Se till att hålla tidsramen också så de ser att du ær aktiv och ser det som viktigt.
Sanasol - snabba puckar :D Han kanske hade tåkigt?
Ni har ju inte skrivit ngt bindande avtal så det ær nog OK. Han kanske ær shoppingsugen helt enkelt? ;)
Gerda
Jo jag håller på o samla ihop sjukintyg som ska till försäkringskassan av någon anledning och sen ska de kolla över det.
Sen om de godkänner det så skickar de det till csn och sedan ska de besluta om de godkänner. Och om de gör det så får jag reducerat. Men måste fortfarande betala tillbaka en viss summa.
Får väl hoppas på det. Men det ser ju inte så muntert ut.
Cinderella
Førstår att der ær jobbigt - tar mkt tid, ork och sætter stress på livet. Håller tummarna før dig...
OBS! Se till att FK sætter rætt stæmplen också!
Sanasol... Vad är det TW är nu igen?
Fick svar nu från titansnubbarna, blir LGU för vår del...de skrev att skillnaden mellan TW/VS och VVS är rent akademisk... vad tusan menar dem med det?? haha
Skrev till LGU att vi kommer beställa från honom och kan betala handpenningen rätt snart men kan lösa ut ringarna och betala totalsumman först i maj-juni!!! :D:D:D Jiiipppiiii, jag har en ring på gång.... WOW!
Top Wesselton - Färgen på stenen, väldigt vit.
Gerda
Vad för stämpel ska det vara?
Sanasol- Grattis, var ju ganska snabbt jobbat! :)
Med akademisk skillnad menar de nog att en lekman inte kan skilja kvalitén åt, utan det krävs ett proffs för det... eller nåt.
Angående färgen och TW, är det då D, E och F? Anledningen till att jag frågar är ju att även om inte skillnaden på färgen blir så stor mellan D och F, men däremot priset. Tycker det är lite konstigt att de slår ihop dom när det är priskillnad dem emellan.
Men jag kan också vara ute och cykla...