• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Gerda

kådisar ær nog enda løsningen då ;) Iaf før oss. Dyyyyyyyyyrt men helt klart vært det. Letar før fullt stælle att bestælla ifrån før hær kostar de 129/5pack blir aldrig nåt brøllop om det bara ska handlas sånt!!!

• Sanasol

Gerda

Ni får helt enkelt leva i celibat fram till bröllopet, enda lösningen!! Hihihi...

• Gerda

Aaaaaaaaaaaaaldrig! ;)

*mums mums pizza*

• Sanasol

Sitter och grubblar, måste bara säga f*n vad tjurig han var han som skrev mailet från titanringar (kalling) skillnaden mellan VVS och VS är akademiskt... vad menar man med det? Ska man inte tillgodose det kunden vill ha istället för att tala om att önskemålet är helt onödigt? :O

Blir Lennart... vet du vad han heter i efternamn Gerda? och hur gammal är gubben? han skriver som att han vore ung ibland... hihi

• Gerda

vaddå e 'ru tænd på honom??? :D:D:D

næ du, ingen aning, men kollar du føretags registret før LGU så finner du nog hans kontaktuppgifter dær.

• Sanasol

Hahaha, är bara tänd på min egen Guuube!! :D:D:D:D:D:D Haha, näe bara reagerade på att språket verkade lite yngre än jag trodde han var, för visst var det han du sa snart skulle gå i pension?

Hihihi....

• Gerda

Strunt i kalling, jag har sett FLAWLESS diamanter och jag struntar i att det ær miskroskopiska skillnader, med deras kvalitets slipning... gisses... man blir verkligen blændad--- iofs var stenarna øver caraten... men who cares?

:D :D :D Tror ni jag får en sockerkick nu elelr av maten? pløtsligt orkar jag skriva dit :D

• Gerda

Nupp, inte jag som sa att han skulle gå i pension.

Han ær væl servicemindeed och anpassar servicen efter åldersgrupp?

Tyckt einte hans språk var så mærkligt ungt eller gammalt, bara vældigt service like, Me like ;)

• Sanasol

Jo, skillnaderna blir större när stenarna blir större, det fattar jag med! Men lika bra att ta det bästa som jag ser det just nu när jag ändå ska ha en ring i platina... hihi... dyrgripen! ;)

Hm... undra om jag drömt det där med pension?? haha

• Noomi

Haha.. den där Lennart är ju lite rolig. Dels är väl inte sidan sådär jättesnygg direkt.. och sen ha kommentarer som "Via tillverkar FETA ringar" och lägga ut femtioelva ofärdiga sidor, hmm..

Det är väl tur att folket här inne pratar gott om honom, annars hade jag aldrig vågat handla där!

Svar på tråden Sommar 2007