• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Sanasol

Noomi

Japp, tror nog han har sina stammisar... hihi
    och sen oss andra som får se vad han verkligen gjort i en rekomendation av någon annan... han är inte så bra på att göra reklam för sig själv iaf.

• Noomi

Nej, verkligen inte. Skulle nog gå ihop med någon ekonom och visa upp honom hur mycket ökad omsättning han skulle få om han bara tog bort den där.... skiten. :D

• Gerda

Ja, texterna ær inte direkt upphetsande.... det kliar i fingrarna hær borta...

• Gerda

Fick snabbt svar fr Lennart igen :)

Tar vi med en egen sten så skulle hans arbete kosta 3500-4000kr beroende på guldpriser etc nær det blir aktuellt.

Vad tycker ni? Tror att det blir en deal faktiskt, oavsett om vi tar med en egen sten eller inte. Ska givetvis tala med guldsmederna i stan och se på deras arbete først.

• Sanasol

Mmm, vad skulle han ha med stenen då??

• Gerda

Priserna jag fick før hela hans arbete:

0,25ct 11.300
    0,30ct 13.800

TW VVS

Så stenarna kostar en hel del att køpa via honom. Førhoppningvis kan vi køpa stenen i USA nær mamma ær dær eller rentav vi sjælva ;)

• Sanasol

Hihi, tycker ändå att det är rätt billigt för dem stenarna faktiskt! Folk tar ju mer betalt för sämre stenar i det här landet...

• Noomi

Det låter väl bra. Eller ja, jag har ju ingen koll eftersom mina ringar bara går på materialkostnad... men det verkar ju bra! :)

• Gerda

Det løser sig så småningom :)

Om nån ær intresserad så sitter jag fortfarande och ugglar på jobbet. Har skrivit rent kontakten med LGU, offerten fr Adlers osv osv... i brist på annat att gøra och så har jag gjort en snygg excel av gæstlistan...

*ønskar de kunde betala taxi hem*

• Noomi

Gerda- Säg åt dem att taxi är din förbannade rättighet! ;)

Svar på tråden Sommar 2007