Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Ja, kompisen verkade inte ha kommit så långt i planeringen ännu (heller), så kanske jag ska försöka luska ut lite vad de har tänkt sig... Det var endast tal om "nästa sommar" så förhoppningsvis menade hon maj, juni eller augusti.
Fick just mail från LGU om "gluggen" som kommer bli mellan mina ringar. Han tyckte det var bäst att lösa det med en glugg ändå, men jag kommer få en hel slät ring först och sen skickar jag ner den i samband med bröllopet så fixar han gluggen då! :D Skitbra ju, behöver bara betala frakten till honom för det! :D:D:D
Lioness
Ja, før 070707 ær ju ett kuligt datum... om de skulel får før sig det... kan ju va bra att hinta era bokningar och sen ***men, oj! sæg inte till nån, vi har tænkt hemlighålla lite till***
;)
menade gluggen i förlovningsringen, inte MELLAN!
Gerda
Ja! Precis så har jag funderat hela förmiddagen...
Gerda
Var inne på hemsidan o kollade, tycker den verkar bra... Får väl titta efter den när jag är i Oslo! Nåt tips om var den finns...?
Stefans Fæstmø
Letar før fullt sjælv :(
Men kioskerna Narvesen, som finns øverallt, har stort utbud av utlændska tidningar, ungefær som Pressbyrån.
Greda: ok, får kolla där då! Min syster pluggar i Skottland, kanske ska be henne kolla o köpa den åt mig, så får jag den till påsk när hon kommer hem! :D
Sanasol, funderat lite.
Är du helt säker på att din eksem inte är pga. den breda förlovningsringen? Eftersom jag har för mig att du kunnat haft guld tidigare o guldörhängen?
Funderar själv på min som är 3mm och sedan vigselringen som max blir 5mm. Ökar ju risken för eksem, men jag ju ha 2 ringar... Det borde gå bra, eftersom jag sköter händerna så väl... ja, får fundera vidare.
eksem risken beror väll lite på hur tajta ringar ni har oxå? om huden kan andas eller ej?? bara en liten tanke ;)