Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Hej tiger 72 :D :D :D
Hej tjejer! Sitter pa skolan och borde vara duktig och jobba lite, men vad fasen! Det ar ju sa jakla svart att halla sig harifran! :D
Noomi
Hihi, eller hur? Min hemtenta släpps 18.00 idag på vår Firstclass, ska man orka börja idag??
klart du ska va här lite noomi.... jag joppar ju heltid nu ett tag framöver... å mpste slås med sambon om datorn på kvällarna.... Vaaaar hääär ;) :D
Jag har kanske kanske förbeställt en brudväska för 450kr! Kanske, för jag förstod inte riktigt... hon talade engelsk-norsk och jag svenska... så det krockade lite :D
Väskan fanns bara i svart siden med pärlor på, en sådan där rundväska med pärlor på. Det fanns även en helt slät som jag gillade.. hon kanske beställde en sån med...? Sååå fiiinaaa!!!
Sen vet jag inte om det blev i ivory eller vit... eller kanske alltihop???
Jag fattar iaf inte varför jag inte pratade engelska med hennes som är våra modersmål...
å stava ordentligt kan jag aldrig på BT heller... haha....
ska ni ha väska. Det ska inte jag, känns onödigt eller?
Gerda- Ja, det ar klart som fasen att jag ar har.... vad ar bra betyg? ;)
Vad kul med vaska.. hoppas att ni forstod varandra tillrackligt for att det ska bli ett kop da! Den dar engelsk-norska kombinationen kan bli lite kranglig... aven at andra hallet. Har en norsk kompis har som brukar bygga sina egna engelska ord, hon ar jattehandig, haha! Vet hon inte vad nagot heter pa engelska sa tar hon det norska ordet och "forengelskar" det... ibland funkar det!
Angaende vaska sa kopte jag en igar, tjohoo! En jattelacker svart clutch bag, Jasper Conran. Tankte att om nu inte killen kommer kopa en sadan kostym sa ska Mr Conran i alla fall vara inblandat pa nat satt, sa det sa! :D
Jag ska absolut ha väska!
Mina nödfalls smink och allra viktigast - kameran :D :D :D Det är för den som jag köper en fin väska (å att jag älskar väskor ;))
Jag kommer att scrappa en bröllopsbok med genomgående bilder från MIN kamera, min synvinkel den dagen :)
Min karl tycker väskan känns onödig, inte jag, självklart ska jag ha en snygg väska!! :D
Noomi....
I think you should marry Mr. Conran... det är en ständigt dyrkande sorl ända fr England hit till Oslo.... ;)
Åh, kan du inte ta kort o visa senare? Låter så snyggt! Letade ju eg. efter en snygg svart festväska till sambons företagsfest... men hittade ju såklart annat...
Jo, hon beställde väskorna, men jag vet inte om jag förpliktade mig att handla dem? Hon tog inga uppgifter... men hon lär känna igen mig :D