• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • lightfish

Samma här....att så fort vi har fått på oss förlovningsringarna får nog ALLA veta det :)

• Sanasol

Varför ska man egentligen hålla det hemligt? Man vill ju dela med sig av sin lycka, så enkelt är det!

• MiaVinterbrud

Sanasol:

Kul att du är lärare! Jag tänker söka lärarutbildningen i luleå till höstan :)

Min sambo jobbar dessvärre som nätverkstekniker, och de jobben växer inte på träd där uppe :(

• 26maj2007

men samtidigt är det kul att kunna överaska då ingen misstänker något.

• lightfish

Man vill ju inte hålla det hemligt så...men tyvärr finns det alltid människor runt om en som ser allt som en tävling och för den sakens skull ville jag inte berätta för alla innan vi var förlovade, officiellt.

• Gerda

lighfish

hoppas ni gifter er næsta år iaf, att hon inte får før sig att kræva "avstånd" en massa månader emellan!

Sjælv tycker jag att ju fler høgtidliga fester desto bættre!

Vi ær alla sena i vår bekantskapskrets så det blir væl fler och fler nu åren framøver, tror att vi blir først ut i detta nya millenie ;)

• Noomi

Jag hade nog tyckt det varit roligt om man i alla fall kunde fa overraska nagra med inbjudningarna. Men nu far jag ju istallet dela all planering med mina kompisar, inte fy skam det heller.
    (Aven fast jag misstanker att det kommer gora vissa av dem lite uppstressade att jag gifter mig forst, haha)

• Sanasol

MiaVinterbrud

Ja, är färdig till jul! Känns så roligt, har gått hur fort som helst! :D

• lightfish

Gerda
    Gifta oss nästa år kommer vi göra vilket som, blir bara så att vi kommer lägga vårat före deras, hur kul det nu blir för dem. Men vad ska man göra? Man kan ju inte hålla på och vänta i år bara för att andra ska få ha "sina" år?

• Trollungen

mia
    läste jag rätt? skrattade expeitionen när ni ringde å var ute så tidigt? jag ringde i feb. och vi bor oxå på en liten ort....inte får de väl behandla en så?

Svar på tråden Sommar 2007