• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Sanasol

:D Vad härligt, ska boka "vår" lokal på torsdag, de har bara öppet tordagar och på helgen! Hoppas verkligen att den är ledig, annars får jag nog psykbryt!!

• Gerda

Sanasol - härligt att planerna faller på plats!

Pratade med Adlers idag - alltid så bra service, önskar jag kunde gifta mig i år...fast det mest är ju uppbokat haha.

Stefans fästmö - härligt att den biten löste sig! Det är ju sånt som kompisar kan förvänta sig :).

• Sanasol

Gerda

Hihi, jag vill gifta mig i morrn!! Men, det skulle ju inte gå, varken ekonomiskt eller planeringsmässigt!! Hihi, ååå, så spänd, vi ska till mäklaren i morgon!!! :D:D

• Gerda

Förstår att det är spännande!

Själva funderar vi på vad vi kan tänka oss för menyer att välja mellan så vi kan be honom skicka fler förslag.

• Sanasol

:D:D Roooligt! Massa förslag vill man ha! :D Vi har diskuterat lite om vår mat i helgen, kommer bli så bra!! :D:D Kommer bli en soppa till förrätt som det verkar nu, det är ju gott och lätt.

• Gerda

Har ni bokat catering ännu? Eftersom ni vet vad ni vill ha till viss del?

• Sanasol

Nope, inte ännu... vi ska väl prata igenom lite mer och få förslag på menyer från flera håll innan vi bestämmer oss! Har mailat några iaf :)

• Gabbies

jag har hittat drömlokalen och dessutom är det väldigt billigt! fast jag har inte bokat än.. eller jag vet inte om det e drömlokalen, men det e drömläge.. måste bara kolla på den först.

• Sanasol

Håll tummarna för mig idag, vi ska ju till mäklaren! Har hittat några till, radhusliknande lägenheter i jättebra område! Känns toppen :D

• lightfish

Sanasol
    Håller tummarna för er!
    Kram

Svar på tråden Sommar 2007