Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
:D Vad härligt, ska boka "vår" lokal på torsdag, de har bara öppet tordagar och på helgen! Hoppas verkligen att den är ledig, annars får jag nog psykbryt!!
Sanasol - härligt att planerna faller på plats!
Pratade med Adlers idag - alltid så bra service, önskar jag kunde gifta mig i år...fast det mest är ju uppbokat haha.
Stefans fästmö - härligt att den biten löste sig! Det är ju sånt som kompisar kan förvänta sig :).
Gerda
Hihi, jag vill gifta mig i morrn!! Men, det skulle ju inte gå, varken ekonomiskt eller planeringsmässigt!! Hihi, ååå, så spänd, vi ska till mäklaren i morgon!!! :D:D
Förstår att det är spännande!
Själva funderar vi på vad vi kan tänka oss för menyer att välja mellan så vi kan be honom skicka fler förslag.
:D:D Roooligt! Massa förslag vill man ha! :D Vi har diskuterat lite om vår mat i helgen, kommer bli så bra!! :D:D Kommer bli en soppa till förrätt som det verkar nu, det är ju gott och lätt.
Har ni bokat catering ännu? Eftersom ni vet vad ni vill ha till viss del?
Nope, inte ännu... vi ska väl prata igenom lite mer och få förslag på menyer från flera håll innan vi bestämmer oss! Har mailat några iaf :)
jag har hittat drömlokalen och dessutom är det väldigt billigt! fast jag har inte bokat än.. eller jag vet inte om det e drömlokalen, men det e drömläge.. måste bara kolla på den först.
Håll tummarna för mig idag, vi ska ju till mäklaren! Har hittat några till, radhusliknande lägenheter i jättebra område! Känns toppen :D
Sanasol
Håller tummarna för er!
Kram