• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Gerda

:) Har också 3mm till førlovningsringen, men jag ær 157 och kortisar till fingrar ;)

Førresten, såg ditt hej igår på msn, men vi var på bio Syriana så du var redan offline då. Kanske ikvæll? Jag får ha datorn før mig sjælv till 18 iaf hæææærligt :)

• Sanasol

Håller med, det blir helt olika intryck på olika personer!! :)

• lightfish

Gerda
    Ingen fara...jag är så där jag med, glömmer mig själv online och går :) Var Syriana bra? Jag har hört att den inte är en 5:a men vad tycker du?

• Gerda

Gillar den, befarade att de skulle svartmåla muslimer mkt mer, men inte mer æn de gjorde USA:s statliga nætverk - så då var det ok før mig. :)

Ett udda pussel liksom, bitarna tar lång tid att hitta och falla på plats o helt pløtsligt Slut... men på ett bra sætt.

• Gerda

Alltså - lite konstig sorts film men ændå ganska tænkværd med tanke på mina tidigare misstankar. ;) Gillade hur de ænda sværatde ner USA, fast ændå inet tillræckligt :P

• lightfish

Ok, bra att få höra fleras omdöme om den :) Har hört att V för Vendetta ska vara bra men tja...man ska ju hinna se alla filmer oxå!

• Gerda

Ja, tror vi ska se den på søndag eller næsta vecka... nær vi ska sløa efter årsfesten :)

Vældigt många oduktiga skådespelare i den!

• Stefans fästmö

På tal om lika ringar - vi var på middag hos ett kompispar i helgen o de bad att få se på våra ringar, visade sig att de har börjat titta på förlovningsringar o tittat på just de vi har... Men de lär inte ta samma, som tur var hade de inte bestämt sig än. Visst hade det varit ok om de verkligen hade velat ha just dem, men ändå roligast om de inte har likadana... Främst för dem kanske! :)

• 26maj2007

Sanasol

har inte varit inne här i denna tråd på ett tag.

blev helt paff när jag läste att du fått en anmälan. Då kanske jag också får det. Menar att jag har ju också skrivit massor.

att vissa måste hålla på och försöka förstöra andras lycka.

• Sanasol

Ja, tyckte det var rätt löjligt med tanke på att ingen anmäler alla andra som dessutom gör identiska kopior av märkesgrejjer... men men... det mesta bottnar sig väl i avundsjuka! :(

Svar på tråden Sommar 2007