• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • lightfish

Hej tjejer! Hoppas ni har det bra allihop.

• Sanasol

Kan säga såhär, det handlade om mina ringar. :O

• Gerda

haha... det ær væl nån som ogillar ring-æmnet?? Kanske samma anmælare... fast min varning kom førra året.

• Sanasol

Tror egentligen det handlar om avundsjuka... men men, man blir så less. Kommer inte ha en kopia av ringen på bilden ens... tycker någon som verkar ha energi kan ta och anmäla alla som köper Kina-kopior via E-bay och alla de som skriver här om hur mycket BILLIGARE det är att göra kopior av både ENGELBERT och HAND... SUCK!!

• Sanasol

Det är väl ännu värre att ta och göra en identisk?? tycker jag iaf... men, folk har väl lite att bry sig om.

• Gerda

Jag blir væl anmæld jag med sækert før att jag frågade en massa då? Å kompisens vægnar. *suck*

Æh, allt ær kopior av varandra idag iaf. Det ær ju INGEN som har nåt ritkigt orginellt, det kan jag sætta pengar på. Vare sig middag, lokal, tema eller what so ever.

• lightfish

Sanasol
    Att det verkligen finns människor som inte bara kan glädjas...? :( Jag förstår inte vad det är som driver de människorna.

• MiaVinterbrud

Låter helt sjukt att folk anmäler till höger och vänster...men som du sa tidigare, Sanasol, det är förmodligen ren och skär avundsjuka!

• Sanasol

Tack för att ni finns tjejer! :) Håller med dig Gerda, ingen är unik... det är bara vad folk försöker inbilla sig! Ingens design är ju deras egen från början heller, så jag tänker inte ha dåligt samvete.

Svar på tråden Sommar 2007