Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Verkar vara rætt lungt på planeringsfronten? Ær det kanske før sanasol inte ær online møjligvis? ;)
Vi andra ær inte så flinka kanske?! Eller iaf inte jag/vi... vi kør på mañana mañana :D :D :D
Ja, vart har Sanasol tagit vägen?
Nej i övrigt verkar de flesta ta det lugnt, men ni kan ju diskutera här ändå!! ;)
Upptäckte just ett "nytt" märke, wunderbara klänningar!
www.bridefashion.dk/index.php&mid=89
tror jag kollat tidigare dær... *minns inte* kollar efter jobbet. :)
Jaaa... mer babbel mindre planering :D
Tror sanasol ær i jæmtland och planerar før fullt dær :D
Hallå tjejer!
Kom just från jämtland, vi har varit där och kollat upp festlokaler och myst i helgen! :D:D Ska ringa och boka nu, den vi prel bokat höll inte måttet....
Ah, ok. Har inte sett henne inne på Messenger på flera dagar, men det förklarar det då.
Klänningarna jag länkade till var av märket Linea Raffaelli, grymt snygga.
Och ja, du har varit inne på Bride Fashion förut, kollade runt lite efter klänningar och hittade dig i en tråd från oktober förra året där du babblade Atelier Diagonal och Pronovia. Du var ute tidigt! :)
Sanasol, hej igen! :)
Men, vad var det för fel på restaurangen då? Vad blev det istället?
vilken blir det nu? ordnar ni sjælva festlokal och bestæller catering/lagar maten? Eller en helt annan arrangør?
Vill æsa brøllop juuuuuu!
hjælp! Tænk om den vi prel.bokat inte heller duger?!?!? Joooooo..... *intalar mig sjælv*
Det blir en lokal där vi får ordna själva, så vi kommer ta catering. Den är jättefin, ska lägga ut bilder på groups snart, inte för att dem ger den rättvisa men... iaf!! :D:D
Åh, jag vill också åka hem och fixa lokal nu! Men det är iaf bara ett par veckor kvar, sen kan jag förhoppningsvis titulera mig innehavare av bröllopsfestlokal! :D
Noomi - jag får vænta till maj jag :( men jag har ju sett huset tidigare och då i onrenoverat skick... så jag håller tummarna.
Sanasol - hærligt att ni fått ihop det nu bestæmd lokal! Det blir ju mkt sparade pengar på catering mot det andra stællet væl? Alltid bra ju!