• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • 26maj2007

så nu har jag beställt underkjol till min klänning. kostnad 400:- .

tycker jag är ett super pris. skulle jag beställt i brudbutiken skulle det kostat 1095:-.

• Lioness *förlovad*

Var hittade du en så billig underkol, Tiger? Hade du en sida där man kunde kolla din klänning? *glömsk och orkar inte gå igenom hela tråden*

• MiaVinterbrud

Vinterbruden verkar bli en 07-07-07 brud istället :)

Vi ringde och tänkte boka kyrkan igår, gissa om de på exp. i vår lilla hemstad skrattade åt oss!?! Man kan inte boka förrän i höst, så det gäller att hålla magen kall :)

• Sanasol

Välkommen hit Mia, gifter mig samma dag som du! Vi ska kolla festlokaler i morgon, kyrkan och fotografen redan bokad! :D:D

• MiaVinterbrud

Sanasol:
    Skoj! I viken stad gifter ni er?

• Gerda

KUL Mia vinterbrud!

Det finns æven en tråd før 070707, men denna tråd ær lite mer fart i tycker jag :D

Många kyrkor i ørebro tar inte bokning førræn tidigast 6 månader innan, så det ær inte alls konstigt att ni får vænta lite :D

• MiaVinterbrud

Gerda:
    Jag antar att folk i småstäder tar det lite lugnare...bröllopshysterin är inte lika total där :D

• lightfish

Tjejer...det verkar som om jag kanske inte får "min" dag trots allt.. :( Jag fick veta att en nära släkting(kusin) till killen troligen bokat den dagen :(
    Jaja...nu ska man bara lista ut när man kan tänka sig att gifta sig annars :(

• Gerda

nææææ vad tråkigt!

Kan ni boka om tidigare eller senare? Å tala om att ni æven tænkt er den dagen, så det ær inte så att ni vill hinna føre, eller snuva av deras dag?

Tænker att vissa tænker ju så att inte fler får gifta sig i nærheten av deras dag.

• Sanasol

MiaVinterbrud:

Vi gifter oss i Frösö kyrka utanför Östersund. Den är väldigt populär så därför kan man boka långt i förväg! :D

Svar på tråden Sommar 2007