Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Hur kunde jag glömma vilken klänning du har, Tiger?? Den är såå vacker!
Lightfish, vad tråkigt! Jag är också rädd att en kompis till mig kommer att vilja gifta sig på samma dag som vi preliminärt palnerat (7 juli 07).
lighfish - jag håller med dig helt och hållet!!! Hoppas ni hittar ett bra datum som också känns lika bra som det andra!
Trollungen:
Japp, ett litet:
"hehe...vänta jag ska höra med dom andra här...(paus)...nej, det finns ingen kalender att skriva i för nästa år än (antydan till ett fniss) du får återkomma till hösten -tidigast."
Jag kan väl bara hoppas att hon inte la mitt namn på minnet, så hon kommer ihåg mig då jag ringer i höst...
Nu har vi iaf varit och tittat på inbjudningskort och andra trycksaker...jag och min m2b är rörande eniga :D
Gerda- Nu har jag lagt in en hyffsat ok bild.... jag ska ju inte bli produktfotograf iaf! :D
groups.msn.com/karinochotto/accessoarer.msnw&PhotoID=120
Noomi
Woho! Snygg! Classy! Skicka över den bums så kan jag ha den till sambons företagsfest nästa lördag! ;) Den och mina skor kan ju roa sig ihop... :D
Jag slår vad om att min väska och dina skor kan ha en alldeles utmärkt trevlig stund ihop! Vem vet, de kanske avlar av sig så vi får något annat vi kan använda. Typ något snyggt halsband eller nåt? :D
oooohhh! En hel linje med vackra ting?! Tänk om det vore möjligt!
Längtar till imorgon... ska blir intressant om vi verkligen hittar en kostym, samt att den passar in i budgeten OCH är snygg.
Känns lite mission impossible just nu, fast på ett bra sätt?! :D
Åh, jag vill också gå på kostymjakt! Lycka till, ni kommer säkert hitta något skitsnyggt!
Tror jag måste spana lite efter armband imorgon, kan ju inte helt ge upp det där med bröllopsshopping bara för att vi måste ha pengar till ringmaterialet.
Det lär väl iaf ha kommit ut en ny bröllopstidning jag kan köpa! :D
Sparkar lite liv i den här tråden igen!
Gerda- Blev det någon kostym i helgen?
Någon annan som kommit framåt i planeringen?
Här är det nog sparlåga som gäller. Sparar (usch så tråkigt) pengar så vi ska ha till diamanten och resten av ringmaterialet, så jag ska nog vänta med skoinköp och sådant.
Fast innan vi beslutade oss för köpstopp hann jag iaf beställa lite smink från EBay som jag vill ska komma _nu_!! :D
Hallååååå
Det blev en jætte fin kostym! Skitsnyggt sitter den på honom, den ær insydd i kavajen och så vældigt bra øver rumopan om jag får sæga det sjælv :P
till mig hittade vi en topp och det bæsta av allt.... URSNYGG festvæska!!!
Har inte groupsadressen till oss... men knappa in lotarev ist. før eran så bidler och accessories... :D
NU ær et magra tider som råde hær med... :( Men ett måste om man vill bli gift ;) :P