Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
puff puff i brist på annat
:D
Hej tjejer!
Vi ska kolla på två stycken lägenheter med egen ingång, lite radhuskänsla. Sen får vi se... vi får lån från banken ifall vi vill ha dem iaf, har pratat med dem idag!
kul sanasol! Det ær så kul att leta lægenhet!
Mmm, fast vi ska kolla lite mer efter hyresrätt med, vore ju helt klart det bästa för ekonomin! Då behöver vi inte skjuta upp familjeutökningen till 2012 heller... hihi, jadu... känner mig något splittrad, men ska kolla på de två lägenheterna iaf, sen får vi se hur vi tycker att det blir bäst att göra... vi FÅR ju faktiskt bo i vår lägenhet rätt länge till... :)
Ja, det beror væl på skillnaden mellan hyresrætten och den lån ni får sitta med :) Blir væl många kalyleringsnætter kanske?
Handlar om tre tusen, rätt mycket pengar!! :( Så vi får se... blä vad less jag blir en här på BT som anmäler allt jag säger... typ.
Har du blivit anmæld?
Ajdå, før vad?
Ja, 3000 ær rætt mkt som skiljer/månad som man kan resa før! ;)
Vill inte ta det här, men är rätt så förbannad!
:( førstår dig. Jag fick en varning en gång - før att jag berættade om min morbrors brøllop på Maui, kostanden och ringarna fr tiffanys... tråden handlade om lyxigare brøllop, men ngn tyckte væl att det var førargligt att nån kan gifta sig ækta lyx :(