• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Sanasol

Ingen alls då, utan bara en tillsägelse.

• Sanasol

Vill absolut inte bli avstängd iaf, så man får väl passa sig för vad man skriver... hehe

• Gerda

Då behøver du inte oroa dig.

• Sanasol

:D:D Puh, kämpar med hemtenta... visning av lägenhet klockan 15... ska bli spännande! :)

• Gerda

Blir nog skoj!

Sjælv ska jag førsøka ta mig ut med gångstavarna, har gått upp såååå mycket på en månad, behøver byta alla jeansen :-0 om jag inte går ner snart!!!

Jag har inte ætit mer æn vanilgt egentligen, håller mig ifrån snask till helgen... *suck*

• MiaVinterbrud

Hej på er!
    Visst är det lustigt att ju mer man tänker på att gå ner i vikt så går man upp i vikt...

• Gerda

Mia Vinterbrud, det ær så sant så! Har inte ens tænkt på att børja gå ner, utan hålla vikten som jag æntligen kom till... och senare i år børja trappa ner.

men kroppen bestæmde sig visst før annat. Eller så svullar jag så mkt på helgerna att det plussar sig ændå :D

• Sanasol

Gerda

:( Så trist, men ska göra detsamma jag! Höll på att smälla av när jag ställde mig på vågen efter helgen...

• MiaVinterbrud

Jag har haft en sjuk svullar period nu... men peppar peppar så har jag börjat slita mig ur den.

Hörde någon säga att man förbränner 9 godisar på 30 min på gymmet...det är ju INGENTING! Så tänk på det nästa gång ni sitter med godisarna i näven...funkar hyffsat :) Men jag vet inte om det stämmer...

• Gerda

mmm jag ælskar choklad och cola jag...