Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Ingen alls då, utan bara en tillsägelse.
Vill absolut inte bli avstängd iaf, så man får väl passa sig för vad man skriver... hehe
Då behøver du inte oroa dig.
:D:D Puh, kämpar med hemtenta... visning av lägenhet klockan 15... ska bli spännande! :)
Blir nog skoj!
Sjælv ska jag førsøka ta mig ut med gångstavarna, har gått upp såååå mycket på en månad, behøver byta alla jeansen :-0 om jag inte går ner snart!!!
Jag har inte ætit mer æn vanilgt egentligen, håller mig ifrån snask till helgen... *suck*
Hej på er!
Visst är det lustigt att ju mer man tänker på att gå ner i vikt så går man upp i vikt...
Mia Vinterbrud, det ær så sant så! Har inte ens tænkt på att børja gå ner, utan hålla vikten som jag æntligen kom till... och senare i år børja trappa ner.
men kroppen bestæmde sig visst før annat. Eller så svullar jag så mkt på helgerna att det plussar sig ændå :D
Gerda
:( Så trist, men ska göra detsamma jag! Höll på att smälla av när jag ställde mig på vågen efter helgen...
Jag har haft en sjuk svullar period nu... men peppar peppar så har jag börjat slita mig ur den.
Hörde någon säga att man förbränner 9 godisar på 30 min på gymmet...det är ju INGENTING! Så tänk på det nästa gång ni sitter med godisarna i näven...funkar hyffsat :) Men jag vet inte om det stämmer...
mmm jag ælskar choklad och cola jag...