Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Noomi
Hahahaha...
Varför får ni boka men inte jag? *deppar* Jaja... Vi ska gå på kyrkjakt eftersom killen och jag verkligen inte vill ha en MONSTER stor kyrka...och de är alla i vår hemförsamling...*suck* Har preliminärbokat Edsbergs slott ett annat datum än det jag sagt bara ifall att det skulle bli pannkaka med plan 1. Sen så ville jag egentligen ha bröllop och fest där först men de har stängt heeeela juli varje sommar.
Lightfish
Kul att ni också vill ha en liten kyrka, våran är ju det! Hoppas ni hittar en snart... :)
Tofflan - japp av pælssorten bortskæmd katt!
lightfish, Edsbergs ska vara jætte fint! Synd att de har stængt en brøllopsmånad!
Gerda: Jag kallar mina fyrbentingar för pälsänglar Fast kärt barn har många namn så kaninen går under namn som "Skuttunge" och "Rabiaten"
Vi har dock inte skaffat katt - än. Fästmannen tycker att tre husdjur i vår lilla stuga får räcka, och jag får väl motvilligt hålla med
Vi har ju förresten också bokat kyrka. Jag tror aldrig jag varit inne i en så liten kyrka förut, men den är helt underbar!
Gerda
Det är SUPER fint...så skulle vår 070707-plan gå helt åt skogen har vi ett alternativ :) Måste ju gardera mig, vill inte stå där och inte ha nåt annat. Heter du Gerda eller är det bara smeknamn på nätet?
Gerda är mitt "bowlingnamn" och allehanda nman när svenskar inte kan stava mitt riktiga som är engelsk :)
Så har det följt med till nätvärlden ;)
Gerda
Hihi, kan trösta med att ingen kan stava till mitt namn heller, inte rätt iaf! :(