• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • MinaT

Sanasol,

var det du som undrade över vida cylinderformade vaser? Vet ju inte exakt hur vida du vill ha, men Lagerhaus har cylindervaser i olika vidder i alla fall.

• Sanasol

Jag det var jag som undrade, tänkte kolla där idag! :) Tack för tipset!!

• lightfish

Sanasol
    Ikea har ju stora cylinderformade vaser i alla möjliga storlekar... Annars röstar jag även på Lagerhaus. :)
    Kram på dig tjejen och grattis till att din tenta är klar!!!

• Sanasol

:):):) Ska kika litegran, inte för att jag behöver dem just nu men... hihi

• Stefans fästmö

Tofflan, lite om oss: jag blir 26 i år, min m2b fyller 31 idag! :) Vi har bara varit ihop i drygt ett år, det sa klick direkt o vi visste båda att det här är Kärleken med stort K! :D Han friade i somras o vi förlovade oss 4 oktober, ska gifta oss 4 augusti 2007. Vi har bokat kyrka o prel.bokat två bygdegårdar, har tittat på den ena, ska titta på den andra imorn o bestämma oss. Förmodligen blir det catering med buffé, kanske tapas! Inger mer bestämt, men vi har börjat titta på ringar (ska ha var sin) o kläder, färgtema blir förmodligen koboltblå/ivory/guld.

• Stefans fästmö

Kan ju tillägga att även vi ska ha en ganska liten kyrka, den är jättemysig... Från 1200-talet, vitkalkad o fina takmålningar... Vi valde mellan den o en stor "ladmodell" men ville hellre ha en liten. Kul att flera tycker likadant! :)

• Sanasol

Stefans fästmö

Vad härligt att det är fler det känns så självklart för från början! Min kille friade efter några månader, men jag trodde inte riktigt på det då... hehe... förlovning med ringar fick vänta till december 05 p g a ekonomin... :) Men visst är det underbart när man bara VET??

• Stefans fästmö

Sanasol: absolut! Vi kände redan efter en månad att det här var något annat, mycket större än alla tidigare förhållanden... Vi började redan då prata om att det kändes som att det skulle bli vi, sett så här i efterhand visste vi det nog från första början!

Min m2b friade efter 5 månader... :) En månad tidigare hade jag sagt till honom "Du får fria, men jag lovar att säga ja!" :D

• Sanasol

Hihi, vad gulligt! Min karl sa nog efter bara några veckor att han ville att jag, någon gång skulle bli hans fru. :) Jag kände detsamma, från första gången jag såg honom faktiskt. Det är konstigt, men kärlek vid första ögonkastet, det finns! :)

• Tofflan

Lioness *förlovad* Vart byggs huset? Finland eller Sverige?

Stefans fästmö: Grattis till m2b idag då!
    Får man fråga vart i landet du befinner dig?
    Vi gifter oss också i en liiiiiten kyrka från sent 1100-tal. Den är jättefin och jag tror att även om någon skulle hamna långt bak (vi blir nog inte så många) så kommer det kännas nära.
    Min kärlek och jag visste också från början av vårt förhållande att vi var menade får varann, vi var bästa vänner innan). Imorgon firar vi ett år som par, vi förlovade oss i januari, och frieriet stod jag för i början av mars. (Att man kan bli så nervös i närheten av någon man älskar!)