Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Gerda- Samma har, vill ocksa vara gift innan barnen kommer (framst eftersom jag inte vill slapa med nagra ungar pa brollopsresan :D ) Men nae, ingen barn for att du ska gifta dig tidigare... tank om du bara star och spyr framfor vigselforattaren! ;)
Kommer nog kopa diamanten fran Blue Nile, de har aven oppnat i England nu sa det blir gratis frakt... samt att det kanns mest seriost. Kommer ni kopa los diamant eller hur gor ni?
Tofflan- Vi har val planerat det mesta runt brollopet egentligen. Det som inte ar klart ar lokal, har inte hittat nan som passar annu.
Annars ar fotograf bokad, klader ar klara, band bestamt, fargtema osv ar klart. Later mycket, men nar man val satt igang sa gar det fort.... kanns inte som det var nagot problem med att planera brollop direkt, haha. :)
Tofflan
Jag är lärarstuderande tjej som är bosatt i Umeå, gifter mig den 7/7 2007 med min sambo. Vi har varit tillsammans sedan Oktober 2004.
Vi har också hunnit rätt långt med planeringen, detta är bestämt och bokat:
-Kyrkan, Frösö kyrka.
-Lokelen, Stockesalen (bokade idag, hurra!)
-Färgtema, Rosa och ljusgrått.
-Hans kläder, mörkgrå frockcoat.
-Ringarna, beställt mina två (fick paketpris)
- Blommorna, rosa rosor.
Tjejer, förresten...
Vet NÅGON vart man kan få tag i rätt vida och höga cylinderformade vaser?
Noomi
Køper vi loss blir det fr blue nile, eller om mamma åker øver till USA i år.
Men jag vill gærna ha LGU som gør ringen, och han ær inte så tænd på andra diamanter æn de egna, men inte helt omøjlig.
Nææ, inga bebisar ænnu :) vi ær alldeles før omogna och barnsliga just nu. :D
Gerda
Visst kommer man bli vrålmogen efter bröllopet? hihi
Sanasol
Nej! Vill inte vill inte vill inte!
:D :D :D
Fasiken, jag tror att jag ær ældst hær?
Gerda
Hihihi, ja det kanske du är!! :):) Men vaddå? Man mår ju som bäst när man har barnasinnet kvar? Dessutom klarar man ju alla de där vuxensakerna, så man bör nog betrakta sig som vuxen ändå. Det är ju inte direkt som att man bor hemma och lever på föräldrarna fortfarande!
Tofflan
*suck för mänskliga faktorn*
Jag provade klänningen på Debenhams i Sthlm.... Och hon stod och hökvaktade mig samt att det kom en till och fråga om hon skulle hjälpa till...hmm...
Nåja, den var inte perfekt så :)
Gerda
Du är ju inte äldst?... *fyllde ju 27 häromdagen*
Då vet jag vart jag inte ska gå den dagen det blir dags. Inte för att jag hittar dit, men ändå..