• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Stefans fästmö

Tofflan: vi bor i Göteborg (sambos på "riktigt" sen december, men innan dess bodde vi i princip ihop sen vi träffades, fast i två lägenheter), ska gifta oss i Älvsåkers kyrka mellan Göteborg o Kungsbacka.

Förlovade ni er först, o sen friade du? Känns lite som omvänd ordning för mig, men å andra sidan, min m2b friade utan att egentligen ha tänkt att vi skulle förlova oss direkt, det tycker jag oxå var konstigt... För mig betyder frieri att man i princip är förlovade, o sen att man byter ringar! Kompromissen blev betänketid på en månad o sen planerade vi förlovningsdagen tillsammans, så vi bytte ringar 2 månader efter frieriet. Finns alla varianter... :D

• Sanasol

Håller med stefans fästmö,
    Man är förlovad när man friat och bestämt sig för att gifta sig!!! :):):):)
    Om man inte byter ringar vid själva frieriet kan man göra det sen, (i vårt fall fick det vänta eftersom vi inte hade råd just då).

• hjärtat72

Hej, har under ett litet tag varit inne och kikat på sidan och läst era underbara stories! och tänkte att nu var det dax att skriva lite. Jag träffade min M2B i maj(via nätet!) och vi blev sambo i höst efter 5 månader, på juldagen så gick han ner på knä och friade och vi gifter oss nästa sommar! Vi har inte spikat datumet helt ännu.

• Gerda

Jaaa! Kærlek vid førsta øgonkastet finns!

Førsta gången jag såg sambon i årskurs 6

mmmmmm :):):)

• Sanasol

Välkommen hit hjärtat!

• Sanasol

Hihi Gerda

men ni var väl kompisar i en massa år?!

• Gerda

vælkommen hjærtat72!

Hærligt att læsa!

• Stefans fästmö

Gerda: coolt att ni känt varann så länge! Men ni hade kanske några andra emellan då...? ;)

Hjärtat72: välkommen! Var gifter ni er, är det bestämt?

• Gerda

Stefans fæstmø

Japp! Klasskamrater ut till høgstadiet och bæsta kompisar sedan dess också.

Vi blev ihop en kortis i 9:an men på riktigt nær vi var 20år. :D :D :D

Ja, några førhållanden hade vi emellan, inget seriøst då vi alltid var småkæra i varandra och umgicks før mkt enligt " de vi træffade då". ;)

• Sanasol

Gerda

Så guuuulligt! :D:D:D