• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Gerda

lighfish

Så tråkigt! Det svider ju i plånboken med oførutsedda utgifter :(

• lightfish

Gerda
    Nej, speciellt inte när det är så att man verkligen sagt det rakt ut att vi inte har så mycket pengar just nu pga studier och försäkrat sig om att det blir ett bra och billigt ställe...och sen bara ändrar det. Jag hade svårt för henne, kusinens flickvän, redan innan och det här hjälpte INTE ALLS! Och sen när man egentligen inte vill gå svider det ännu mer...*suck*

• Gerda

Ær det denne flickvæn som kanske bokat upp samma datum er? Hon som ær lite "speciell"?

• Tofflan

lightfish:
    Men är ni tvugna att gå då? Kan inte ni komma med försla på ställe kanske?

• lightfish

Gerda
    Såklart det är hon... Jag har verkligen försökt nu att inte tycka illa om henne men nu känns det som om det är bra för min del med att försöka.

Tofflan
    Ja...vi måste gå eftersom killen ringde och fråga om tid och smågrejer och det var så han fick veta att de bytt ställe. Och nej, vi kan inte föreslå ett annat ställe eftersom det är 10 andra utöver oss som ska med :(

• Noomi

Gerda- Visst ar det bra att vara malmedveten, min stackars blivande forstod knappt vad det var som hande innan han var fast. Nu ar han dock valdigt nojd med det! :D

• Noomi

lightfish- det lat inte roligt, typiskt att det skulle vara samma manniska ocksa. Men nu kanske ni kan sluta ta hansyn till henne angaende datumet... eller har ni bestamt hur ni ska gora?

• Gerda

lightfish

:( :( :(

Noomi

Underbart, underbart :) Vilka jaktinstinkter du har! En annan hajade inte riktigt thihi

• Tofflan

lightfish:
    Tråkigt att höra. Irriterande med folk som inte visa lite hänsyn.

• Tofflan

som inte kan, skulle det ju stå..