• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Noomi

Gerda- Ja, nar det galler man sa! Bor val dock papekas att den blivande maken inte har alla hemma nar det galler uppvaktning. Han forstod aldrig tre andra tjejers inviter heller, haha! Som tur var var jag den som fick honom pa fall!
    :D

• lightfish

Tjejer, till er alla! Tack för att ni finns! Jag kommer INTE visa nån hänsyn till henne om det skulle vara så att vi ska gifta oss samma datum *morr* Hur som helst, jag är på uruselt humör nu så det ska verkligen bli kul att gå med dåligt humör och en plånbok som kommer gråta. :(

• Gerda

Noomi

*skrattar høgt*

Vilken tur att du ær envis då!

• Noomi

Gerda- Listig skulle jag vilja kalla det! Visste att han hade badkar hemma sa helt plotsligt blev jag badentusiasten numero uno.
    Han ar ju sa snall sa sjalvklart erbjod han mig att komma hem och bada hos honom... stackare, han hade ingen aning om mina baktankar! :D

Forresten, sag du langre bak att jag hade hittat Hershey's i en affar? Nu kommer min diet ga at helskotta!!

• Noomi

lightfish- forstar att det inte kanns allt for roligt. Nu vet ni ju att ni inte ska bry er om henne nar det galler datum iaf.

• Gerda

VA?!?!?! Hershey's???

FUSK FUSK FUSK!

:D :D :D

Ja, badkar ær underbart *saknar* BRA raggningsknep!

• Noomi

Gerda- Kan val saga att det var med skrackblandad fortjusning som jag upptackte dom, jag som varit sa duktig med godisfritt den sista tiden!
    Tycker inte om den dar forbaskade butiken, de har t om Marabou Mjolkchoklad, maste vara nagon konspiration mot min viktminskning!

• Gerda

Har du helt och hållet godisfritt?!?!?!

Jag har godishelger jag... fre-lør-søn

Tror att svullandet dessa dagar øverkompenserar før rest. tråkdagar :D

• Noomi

Alltsa, det dar med sista tiden kan ju lasas de sista dagarna. :)
    Men ja, jag forsoker val halla mig ifran godis helt o hallet, far se hur det gar imorgon dock... lordagar ar farliga!
    Fast iof sa har det oppnat en ny butik med bara naturgodis i stan.... kan mycket val tanka mig att jag hamnar dar imorgon, det ar ju trots allt liite nyttigare iaf!

• Tofflan

Någon som har lust att tala om vad Hershey's är?..