Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Lioness *förlovad*
Vi vart ju tvungna att byta datum...så nu verkar det som datumet är klart :)
Lioness och Lightfish
Vi fick mkt gjort bara att bestæmma arrangøren :D Slipper mkt jobb på det viset.
Hmmm... En bröllopskordinator menar du?
Gerda
Ungefär så tänker jag med, att om vi bara bestämmer oss för VAR festen ska vara och VAR vi ska gifta oss (där eller kyrka) så är mer än hälften gjort!
lightfish, jag borde ta mig i kragen och skriva klart avhandlingen så att vi också kunde slå fast ett datum. *suck*
Gerda: jodå, det kommer inte vara andra där (förutom nån enstaka törstig golfare på balkongen ;)), men lokalen är för liten för att kunna ha ett långt huvudbord med flera kortare bord som liksom går ut som tungor från det, som ett E ungefär. Utan alla bord måste vara parallella, vilket gör att vissa gäster kommer sitta med ryggen mot oss...
Stefans fæstmø
ah, ok... ja, det kanske kan kænnas som avskiljare då?
Lighfish
Boka boka snart ;)
Clobberella: blir lite stressad av att göra en sån lista... ;) Men ok då, gör ett försök:
FÄRDIGT/BOKAT:
Förlovning
Kyrka
Väska- tror jag ska använda en som jag har fått efter min mormor, med vita pärlor på. Om den passar till klänningen...
Slöja - har gått i släkten
HALVFÄRDIGT
Lokal, har två-tre vi velar mellan...
Vigselringar - börjat fundera, vet iaf att vi vill ha var sin.
Tärna, Marskalk och toastmastrar uttänkta, men inte tillfrågade.
Gästlista- börjat skissa
OFÄRDIGT:
Meny - ingen aning, beror mkt på lokalen
Inbjudningskort - har en kompis som ska hjälpa oss, men har inte börjat än
Klänning - funderar på att sy om Mammas, eller köpa ny
Skor, smycken
Mannens kläder
Blommor
Hår & smink - inte börjat än...
Gerda: precis... Får se hur det känns när vi är där på torsdag. De har catering oxå, så ett alternativ skulle ju kunna vara att anlita dem men ha festen på bygdegården, då vet man att man får proffsig personal o så.
Vi ska :) Inte stressa du ;)