• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Stefans fästmö

Gerda, du som verkar ha koll på olika bröllopstidnignar... ;) Såg Cosmo Bride på Pressbyrån häromdan, är den nåt bra? (Letar fortfarande efter MS Wedding men det ser mörkt ut....) Nån annan som läst Cosmo Bride?

• Gerda

Ja! Har läst den och den är nästan lika bra som Wedding In Style :) En kompis som gift sig hade några tidningar och den är också fylld med mer än reklam och idiot-artiklar ;)

Men OM du hittar Instyle så rek. jag hellre den :P

• lightfish

God morgon tjejer! Nu ska jag försöka hitta motivation att göra en skoluppgift...*suck* Ser att allt annat här på BT rör på sig förutom vår tråd (nåja, lite rör den sig ;) ) Hoppas alla får en toppen dag!

• Gerda

Hihi

Alla gick nog ut før hårt i børjan av året... nu finns inget kvar att gøra ;)

• lightfish

Gerda
    Jag tror du har rätt :D Iofs har ju jag tappat lite lust med tanke kring alla turer kring datumet.... Nåväl, nu verkar det som om det kommer finnas tid att prata om det senare i veckan så kanske jag och min söta pojke kan komma fram till nåt.

• Gerda

lightfish

hoppas ni får tid till det!

• lightfish

Gerda
    Hoppas jag med, vill ju bolla det vi kommer fram till innan vi måste boka allt och tiden rinner iväg... Nu MÅSTE jag fixa med skolarbete för att hoppa in i duschen och åka :D Men hörs sen :D

• Lioness *förlovad*

Jag har sett min bukett!! :) Står i kundbetjäningen och blädrar i bröllopstidningar och i Allt om bröllop fanns en bild på en sydamerikansk bukett med olika rosor och murgröna. *vill ha*

• Stefans fästmö

Gerda: ok, om jag inte hittar Martha Stewart eller In style får det väl bli Cosmo då... :) Finns Instyle på Narvesen eller? Åker ju till Oslo nu till helgen, tänkte se om utbudet är bättre där än här... Är inne på största Pressbyrån på Gbg central varje vecka o kollar om de fått in nåt nytt, men vågar inte köpa vilken som heller...

Linoess: nää vad avundsjuk jag blir, kan du stå o glutta i bröllopstidningar på jobbet?!? Vill oxå!! :D