Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Örebro :D
här i oslo är priserna ca. 2500+ mer än de svenska klänningarna
Gabbies:
Din klänning, var har du hittat den? Har varit inne på MS hemsida men den finns ju inte där..... Den går väl fortfarande att få tag på?? Den är så himla fin! :)
Gabbies:
Såg nu när jag gick tillbaka i tråden att du hade köpt din på ebay. Men du vet ändå inte var den går att få tag på? Förutom där då alltså. :)
Hej tjejer!
Sanasol- Vad kul att ni hittade en bra lagenhet, ar liite avis! Langtar nat vansinnigt tills vi kan bosatta oss nan stans, kanns inte som jag har haft ett riktigt hem pa fem ar.
Gerda- Avstar du helt fran eget brollopsplanerande nu eller? Min aktivitet sjonk namnvart nar killen satte stopp for inkop av ditten och datten, men nu har nya CSN-pengarna kommit!! :D
Ska ta en tur till London pa lordag for det var alldeles for lange sen vi var dar, far se vad man kan hitta!
Sen ska ju diamanten bestallas snart, ska bara fixas en provring forst sa vi ser att allt stammer, kul!
lightfish: Får man fråga vilken stad/butik det var du var i?
Sanasol: Roligt att du hittat den perfekta lägenheten! Håller tummarna!
Jag och min pojkvän köpte hus (liten stuga) förra året, och sällan har vi väl varit så nervösa som under budgivningen och under tiden när vi letade så bra lån som möjligt.
På söndag ska vi på bröllopsmässa, jag undrade om vi inte skulle vara hemma och titta på motogp-premiären istället, men sambon propsade på att vi skulle spela in det och gå på mässa.
Eftersom jag är rätt ny här; ni skulle inte ha lust att berätta lite kort om vilka ni är? Vart ni finns?
Har ni varit på någon bröllopsmässa? Var det något att ha? Jag är skeptisk, men min fästman tycker det ska bli roligt, jag är rädd att han blir besviken.
Tofflan- Lite kort om mig da.
Ar 25 ar, blivande 31. Har bott i England i snart tre ar, men vi flyttar hem till Sverige till sommaren igen.
Kommer gifta oss borgligt i Halmstad och har val kommit ganska langt med planeringen tror jag.
Brollopsmassa har jag varit pa i London, det var kul. Vad jag har forstatt sa ar det ganska stor skillnad mot de som ar i Sverige (iaf i de utanfor storstaderna), den vi var pa hade ett par hundra utstallare och var riktigt bra. Fanns valdigt manga brudklanningar som man fick prova, smakprovning av tartor och champagnebar.
Vem ar du da? :)
Noomi
Jag VET ju bara inte vad jag ska gøra mer med brøllopet før tillfællet. Inget att shoppa, inget mer att boka eller planera. :( :( :(
Kanske får jobba på en bebis så vi gifter oss tidigare?! ;) (Vill helst vara gift innan barnen kommer?) Å andra sidan tænkte vi vænta till efter 30-strecket? å så længe vill jag INTE vænta på brøllop!
:D :D :D
Noomi - Vad har ni redan planerat då? Jag tycker själv det känns lite tidigt, men blir samtidigt jättestressad på allt som ska hinnas med trots att det är över ett år kvar Förvirrad är nog en ganska träffande beskrivning på mig..
Jag är nyinflyttad i (utanför) Enköping, har bott i Södertälje 6 år eller nåt men är uppvuxen utanför Eskilstuna.
Har i hela mitt liv varit hästtjej och motorsportsintresserad, men sålde sista hästen för ca ett år sen (saknaden gör mig tokig)då jag har en efterhängsen skada efter en mc-olycka(passagerare).
Jag kör motorcykel och har hund och ett par smådjur till.
Fästmannen kör också motorcykel och vårt stora gemensamma intresse är roadracing.
(vi har en hemsida för vårt "team" men jag är för feg att lägga ut adressen här..)
noomi
har du hittat nåt bra stælle att bestælla diamanten ifrån?