• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Sanasol

MiaVinterbrud

Hehehe, ska börja tänka så kanske...

• MiaVinterbrud

Sanasol:

Funkar faktiskt bättre än man kan tro...enda dumma är väl att man tappar motiveringen till att gå på gym. Men det väger jag upp med promenader till och från tåget på väg till jobbet :)

• Sanasol

Hihi, jag skulle behöva någon som var med och piskade mig litegran! Men men... man får slita!! :)

• Gerda

Ja, jag førstår inte hur jag i tonåren kunde træna så mkt - fotbollstræning 3ggr, match 1-2ggr... styrketræning, långpromenader varje dag med hunden...

Nu... slafs slafs slafs... :D :D Sicken førdærv!

• Sanasol

Haha, jag var också väldigt aktiv då! Är hästtjej och red varje dag minst en timma, plus mockning och annat som hörde till. Tävlingar på helgerna och massor med träning... herregud!!

• Gerda

nåvæl... tycker min sambo trænar før oss två och har muskler till alla så det blir øver :D... synd bara att det inte mærks på mig :P

• Gerda

næææ nu læser jag mitt senaste inlægg.... det låter ju asdumt! Førlåt tjejer...

vill inte skryta om hans snygga kropp ;) Era ær sækert också hunkiga!

:D :D :D

• Sanasol

Gerda

Hahahaha, vad rolig du är!

Vi har just varit och tittat på den perfekta lägenheten... ojojoj! Nu gäller det bara att få ihop till kontantinsatsen! HOPPAS!

• Gerda

sanasol

Hærligt! Det klarar ni sækert!

• Sanasol

Hehe, 200' helst, till nästa vecka... hahahaha, vi får se hur det går! Annars tycker vi månadsavgiften blir för dyr för oss!