• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Gerda

næ, strunt i det.

Jag førstår ju BT's skyldighet att varna eftersom det kan gå till upphovsrættsfrågor osv... men det ær ju anmælaren som ær en liten småsint person. :(

• Sanasol

Japp, hur som haver... så har jag INTE kopierat någon ring rätt av, utan endast inspirerats av designen. :)

• Gerda

På tal om din ring... vet du hur månmga mm som blir "øver" på den slæta delen efter att du lagt på øverliggaren?

• lightfish

Om att ingen är unik...insåg ju i söndags att den tjejen som vi trodde ville ha samma datum har en liknande ring som jag vill ha. Men sen vet jag ju att jag ville ha en sån redan 2000( köpte en fejk med stenar runt om hela)så... Hennes är i rött guld och jag kommer ha vitt guld eller platina beroende på pojken :)

• Sanasol

Äh, man ska ha det man själv vill ha det är viktigast!! Sen så skulle inte jag tycka att det vore superkul om någon nära köpte precis samma ring, men vad tusan? Bara man är nöjd med sin ring så är väl allt bra?!?

• Gerda

Ringar blir lite som parfymer på folk också- ser heløt olika ut fr person till person :D

• lightfish

Vi är inte nära så....vi ser varandra ungefär 1-2 ggr om året så... ;) men visst, hade det varit en bra vän som "hunnit före" då hade jag letat efter nåt annat :)

• lightfish

Gerda
    Du har så rätt så :) Jag har bra mkt större händer än den här tjejen(kan bero på att hon är ca 160cm lång och jag 176cm) Hur som helst är hennes tunnare, ca 2 mm bred och jag vill ha 3 mm :)

Svar på tråden Sommar 2007