Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Fem år är utbildningen!! :D:D
hihi, kom på att det læt ju dumt att jag frågar hur lång den ær... jag som pluggat 5 år sjælv...
Vilket program blir deT?
hihi, ja det är ju rätt lång tid! Men efter det får vi jobb precis vart vi vill med våra utbildningar! :D:D
Ah, det blir skogsmagister... hihi, han är ju en skogsnisse! De tjänar förbannat bra, eller det ökar snabbt... :D:D:D
Gerda- Jag ska försöka hålla mig ifrån bajamajorna! :D
Sanasol- Så, nya planer. Det låter bra med en skogsnisse, själv är jag född med barr mellan tårna, haha! Vill också köpa hus, men det lär dröja tills vi luskat ut vart tusan vi ska bo och jobba nånstans.
Noomi
Hihi, samma här! Vi är lantisungar båda två, himla härligt med naturen! Radhuset vi tänkt oss ligger nära skogen och en sjö så underbart fint och OM vi nu har råd med totala månadskostnaden kommer vi slå till, det är inte direkt en dålig investering i den här stan... vi lär få tillbaka pengarna, och lite till när vi säljer!!! :D:D:D
Hej flickor! Ett tag sen jag hade nåt att skriva, har haft så mycket annat... Men nu har jag bestämt mig för att fråga min lillasyster om hon vill vara min tärna! Våndades för jag trodde att en kompis nästan förväntade sig att bli tillfrågad, jag var hennes tärna, men jag ville hellre ha min syster... Men så träffade jag kompisen förra helgen o frågade henne om hon vill sjunga i kyrkan, o sa typ "Hoppas du inte blir besviken för att jag inte ber dig vara tärna...?" Men det hade hon inte alls förväntat sig sa hon, iom att hon redan är gift, o hon blev inte alls ledsen eller besviken utan glad o rörd att jag ville att hon ska sjunga. Så skönt, en sten som lättade från mitt hjärta! :D Nu väntar jag bara på att träffa syrran i Påsk o fråga henne... :)
Sansol: låter ju jättehärligt! Hoppas ni kommer fram till att ni har råd då!!
Hihi, det hoppas vi med!! :):) Vore så himla underbart att ha något eget, ett riktigt hem!! :D
Jag ringde just o bokade tid för att kolla på den andra bygdegården vi funderar på (väljer mellan två olika)! Ska dit på lördag o kolla. :D Känns så kul, nu börjar det komma igång lite!