• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Sanasol

De enda jag var "rädd" skulle kunna ta samma dag som vi fick jag inbjudan till häromdagen, 3 juni 2006, sköönt! :D:D:D

• 26maj2007

Mia

Tack!!

Oj har ni andra berättat för omgivningen att ni ska gifta er.

Vi har bara berättat för våra föräldrar och de vi har bett att vara tärna och bestman

• MiaVinterbrud

Sanasol:

Vi planerar att gifta oss i Piteå Stadskyrka, en underbar kyrka både utvändigt och invändigt :)

Vi bor i Uppsala, så det känns lite nervöst att planera ett bröllop 80 mil bort. Vi får hoppas att min m2b hinner få ett jobb där uppe så vi kan flytta upp :)

Vi hade tänkt att ha vitt och vinrött färgtema när det lutade åt ett vinterbröllop, men nu vet jag inte riktigt...vinrött känns lite vintrigt...

• Gerda

Tiger72

Våra vænner vet att førloving betyder giftermål så snart som møjligt :) Å de visste att vi inte kan spara ihop till i ær mest sannolikt .. men att 2007 ær høgst troligt :D

Har en vænnina vars kille anser att det ska vara HØGST 1 brøllop per år per bekantskapskrets så jag ær sååå glad att de inte gifter sig førræn senare så vi slipper Årskrock - det førstår jag itne hur man kan undvika/kræva.\ egentligen men men...

• Sanasol

Tiger72

När vi förlovade oss i december så fick de flesta veta, eftersom de känner oss och vet att vi aldrig skulle förlova oss utan att planera att gifta oss inom en rätt nära framtid så var det inget att smussla med! :D

• Sanasol

MiaVinterbrud

Vi planerar också på distans just nu, bor i Umeå men flyttar ner till Jämtland i december, färdig med min universitetsutbildning i början på januari. Vi hoppas också på att få jobb direkt, men det kan man ju aldrig veta, men jag är lärare, så vikariat får jag iaf! :D:D

• 26maj2007

ok då förstår jag.

har inte riktigt koll då vi har varit förlovade i snart 6 1/2 år. så då är det ju lättare att hålla hemligt.

• MiaVinterbrud

Tiger72:
    Jag är en tjej med känslorna på utsidan som dessutom surrar i ett :) Svårt att dölja att man ska gifta sig då :D

• lightfish

Gerda:
    Nej, vi har inte berätat om datumet eftersom vi inte är officiellt förlovade än. Vi vill inte vara förlovade bara för att...utan för oss betyder det att vi förlovar oss för att vi vet när vi gifter oss, vilket de flesta runt om oss vet utom just det paret *suck* Jaja, killen kanske ska ringa honom ikväll så att jag får det ur mitt huvud...

Vi var ialla fall och titta lite på klänningar jag och min tärna, frågade henne idag om hon ville vara det: hon blev så rörd och sa ja. Jag lyckades inte prova "min" klänning men prova en annan och den var fin den med..men inte som "min"

• Noomi

Sa fort vi ar forlovade i sommar lar nog bade mina basta kompisar och farbrorn i korvkiosken veta nar vi ska gifta oss! :D

Nej, men mina narmsta kompisar kommer fa veta direkt, de kommer krava den uppgiften av mig i alla fall, haha. Och eftersom det bara ar vara narmsta vanner som vi kommer bjuda lar alla veta om det ett bra tag innan.... jaja. :)

Svar på tråden Sommar 2007