• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • MiaVinterbrud

lightfish:

Hmmm...tråkigt när det inte blir som man planerat...Hoppas att ni hittar en annan dag som känns rätt.

• Noomi

Vad trakigt lightfish! Ar sjalv lite orolig for att nagot sant ska handa... tva av mina narmsta tjejkompisar kan mycket val ta och gifta sig nasta sommar. Men eftersom vi inte ar officiella annu kan jag ju inte saga att vi bokat datum redan. Slutar val med att alla tre har en brakfest ihop, haha!

• lightfish

Ett av problemen är att den tjejen som är tillsammans med kusinen inte är så "varm" av sig så jag tror inte att hon kommer förstå. Sen har de varit tillsammans sen 99...men ska självklart gifta sig samma dag som vi valt, som "bara" varit tillsammans sen 04.... :( Jag vet inte vad jag ska göra, pratade med söta Sanasol i natt...och skulle ju inte skriva ut det här *s* men...well, vill ju att ni ska veta.

• MiaVinterbrud

Sanasol:

Underbart att ha kyrkan bokat...är riktigt sotis på dig ;)
    Men idag ska vi gå på konsultation hos en tjej som jobbar med trycksaker, och det är rätt trevligt oxå! :)

• lightfish

Tiger72:
    Jätte fin klänning :) Du kommer säkert se ut som en prinsessa i den :)

• 26maj2007

Tack! Det är en jätte vacker klänning och helt underbart tyg.

• MiaVinterbrud

Tiger72:

Vääääldigt fin klänning du hittat! :)

• Sanasol

Mia

:):) Vad trevligt, jag har börjat fila lite på vår inbjudan och de andra trycksakerna. Färgtemat är rosa och ljusgrått och rosa rosor kommer att finnas på trycksakerna, borden , buketten och corsagen såklart :)

Vart är det ni gifter er?

• Gerda

lightfish, så tråkigt!

Men VISSTE dem att ni hade valt det datumet? Betyder det att ni kanske måste skjuta upp længre æn några månader? Men ni kanske borde sæga ændå att ni också valt det datumet så att de vet.

Du får skriva så mkt du vill, førstår hur tråkigt det msåte vara.

Hoas oss så vet de flesta att vi inofficiellt planerar 2007 och det verkar inte som om några andra har tænkt gifta sig då, men man vet aldrig.

Svar på tråden Sommar 2007