Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Ja! Ær iaf glad att jag tog kjol... før då tog jag på mig termobyxor!
Hihi..måste bara säga en sak..
Galen eller inte... :D
Hade tänkt å skippa valsen på festen.. men nu när jag hörde "Älskar du livet" med Björn Källman vill jag bara valsa hela tiden.. *hihi*
Blir så glad av låten..
Oh, vad ni har skrivit mycket sedan jag var inne senast! :D
Vilken underbar klänning, Cinderella! Och vilka skor, Tiger! (Fast såå höga klackar är inget för mig heller...)
Vad jobbar du med eg. Gerda, när du har så långa arbetspass?
Fick på lördag veta att av en mina kompisar också har tänkt gifta sig nästa sommar. Hoppas, hoppas att de inte väljer samma dag som vi... Vi har ju inte berättat för någon om våra planer ännu, så det enda jag fick ur mig var ett skämt ifall de bestämt datum ännu så att det inte blir samma som vårt...
Lioness: hoppas de inte väjer samm datum då! Men det ska ju mycket otur till för att det ska bli exakt samma dag ändå...
Har inte varit inne här så mycket på senaste tiden, känns som att jag har missat lite, orkar inte läsa in 20 sidor... :D Men grattis til klänningen, Cinderella och skorna, Tiger! :)
Gerda förresten, du som bor i Oslo... Jag ska dit om några veckor, funderar på om det finns nån bra bröllopstidning som du rekommenderar att jag köper när jag är där? Nån som är bättre än de svenska, alltså? Jag kollade lite på den största Pressbyrån här i Göteborg häromdan och jag hittade inte Martha Stuarts wedding, däremot en hel drös andra engelska (amerikanska?), bla Brides och You and your wedding. Brides verkade rätt bra, men de andra var inte riktigt min smak, kändes som för långt från det bröllop vi kommer ha...
Lioness
Det var ju ett bra sætt att få fram lite snællt :) Kanske ni kan prata brøllop endast ni två?
Jag jobbar på kontor via proffice nu, så igår hade de styrelsemøte och då fick jag lov o va kvar till 22:00 *trøtter*
Stefans fæstmø...
Nææææ, jag tycker de ær precis lika dåliga som de svenska nær jag snabb-blædrat. 2 ægs av samma koncern o har exakt samma artiklar iaf brøllopsmagasinet o brøllopsguiden.
Har du hittat Instyle weddings? DEN ær vældigt bra ur inspirations synpunkt också - mkt dekor o sånt, inte enbart klænningar i all evighet.
Å kansk ejag skrivit fel sækert hela tiden. Martha STEWART
det ær vbara før att jag hade en klaskamrat som hette stuart osm jag alltid skriver fel... :)
Lænk till hemsidan - martha stewart weddings
www.marthastewart.com/page.jhtml;jsessionid=3RLBGYWZYIS4BWCKUU2SGWWYJKSS0JO0&id=cat247&rsc=msonav
Det har kommit ut ett vinter-tema, den har inte jag :( :( :( buhuuuu. Å andra sidan ska jag ha sommarbrøllop ju ;) Kanske de inte hunnit importera den till kioskeran i Oslo, eller så ær den tværslut.
Gerda: ok, fast hittade ingen som hette Martha "nånting" så... ;) Men instyle weddings låter bekant - o intressant!, får kolla efter den...
Ja, jag tyckte väl att jag kände igen artiklarna i Bröllopsguiden! Därför alltså... :D Tycker inte Allt om Bröllop verkar så bra heller... Synd när det nu finns så många, att inte flera är bra!