• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Sanasol

Hihi, ja absolut verkar han väldigt tillmötesgåede i mailen! Skitbra tycker jag... reagerade bara på att det var en smiley i ett mail... haha, har aldrig sett en sån hos någon som man tror vara äldre... hihi

• Gerda

Ja gisses, jag blir galen varje gång jag går in dit... JAG kan ju tom gøra 1000gr snyggare med bættre funktioner å då har jag endast basic skills.

• Noomi

Kanske skulle erbjuda mina tjänster..hmm

• Sanasol

Noomi

Ja, han skulle helt klart behöva en ny, förbättrad hemsida! Den är tokigt rörig... haha... du får säga att du kan hjälpa honom?? hahaha

• Noomi

Och _varför_ har han olika sidor/adresser för allting, juveler, vigsel osv?? Var inne och kollade lite nu igen... förlåt om du skulle råka se det här Lennart, men dina sidor är fuula! Hihi...

• Gerda

hahaha.... :D :D :D

Snælla noomi fixa hans sida till jag ska bestælla hos honom næsta år! Sambon fick næstan en chock nær han såg hur det såg ut dær :P

• Noomi

Gerda- Får jag inget jobb i höst vet jag absolut vart jag bör vända mig för ett uppdrag! :D

Jag vill ha hem allt jag beställt nu, arghh!!

• Gerda

hihihi, ja verkligen!

Vad ær du utbildad till førresten??? Antingen har jag glømt eller så har jag varit så oførskæmd o inte frågat! Det enda jag minns ær att det ær kreativt :)

• Noomi

Det är grafisk design jag ska sysselsätta mig med är det tänkt. Går tredje och sista året nu, så i sommar har jag en Bachelor of Art and Design, typ kandidatexamen.

Får väl se hur det går med jobb sen, finns det inga flyr jag nog tillbaks till skolbänken och läser en magister också. :)

• Sanasol

Hihihihi, tror många skräms bort från honom pga hans hemsida... himla synd eftersom han verkar vara en väldigt kompetent smed!

Svar på tråden Sommar 2007