Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Sanasol
Kul att det ordnades så snabbt, nu har du nåt att se fram emot lite tidigare æn brøllopet :D
Du kommer att se sån skillnad på stenarna mot din schalins ring :D *bling bling*
Cinderella - vet inte vad de tær før stæmpel - men den intygar iaf om deras godkænnande.
Sanasol
ska du ha gjort ringen redan nu?
Det är inte så jätte stor skillnad på VVS VS. Har jag fattat det som mer än priset.
Är vi sena på det som ska göra våra ringar till december/januari?
Tiger72
Vi gør våra den tiden också, det ær gott om tid kvar! No stress ær mitt motto :D
Tiger 72
Kommer beställa dem snart eftersom jag nu går utan förlovninsring :(
Kommer ju ha delen med stenar på som vigselring... är det inte så du ska ha också?
Tror inte ni är sena om ni gör dem i december/januari... bara jag som verkligen vill ha min förlovningsring snaart...
Gerda
Haha, kommer jag säkert göra! Man blir väl bortskämd! Funderar över det här med slipningen, han sa att stenarna hade god och mycket god till ännu bättre slipning... hm?
sanasol
jag ska ha den som ringarna som en ring. Har redan en förlovningsring. Men ska göra om förlovningsringen sen när det är dax att beställa vigselringen.
förstår att du inte vill gå utan ring. men kommer det inte att se konstigt ut att gå med en ring som där är ett fack i?
Tiger72
Kommer inte göra ringen som ett fack utan kommer att ha överliggaren helt och hållet på. Ananrs kommer jag ha det på insidan av handen tills jag får vigselringen... men antagligen blir den helt slät.
ok då förstår jag då blir det inte konstigt.
Sanasol önskar dig lycka till och hoppas du slipper fler problem.
Tiger 72
:):):) Hoppas att det blir snyggt! Kommer du ha briljanter rakt igenom eller är din mittsten också en princess?