Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Noomi - blivande har som uppgift att bestämma bröllopsresan, men förslag vi har talat om är USA 3v, Filippinerna 3v (han har aldrig rest till dessa länder tidigare) och Safari- Kenya och Zanzibar 2v (en av mina barndomsdrömmar). Men som sagt... han får bestämma och han har nämt Island .... han tyckte det kunde vara romantiskt
Africa och Filippinerna är skönast om vi åker i januarimånad, medan USA är ok till Augusti/September iom att det är california, LV och Grand Canyon.
Gerda- Men förlåt, det har vi ju redan snackat om *noll koll*.
Island skulle jag jättegärna åka till, men inte på bröllopsresa kanske. Då vill jag ligga på en strand, dricka drinkar och simma bland färgglada fiskar.. oj oj oj vad jag längtar!
Noomi
Ja, precis! Strand, kunna äventyra i shorts och linne... framförallt älskar vi att snorkla, så gärna mkt snorkling. Blir det filippinerna så kommer vi att ta dykcert då min kusin i sina ungdomarsdagar varit dyklärare på Boracay (en av världens topprankade stränder) så han har lovat oss gratislektioner :).
Hej alla 2007-brudar!
Nu har jag suttit och läst typ alal inlägg de sista två veckorna utan att ge mig in i leken, men nu vill jag också vara med! Planerar bröllop midsommarafton (22/6)2007. Vet ni om det finns någon tråd för juni 2007 ännu?
liellen
Nope tror inte det.. har bara en sommartråd än så länge
Lioness *förlovad*
Tack för tipset!
Har skapat en juni/juli tråd 2007 i sthlm..
Men alla som gifter sig då i det avlånga landet eller utanför, är sååå välkomna :)
Annelie: Men du överger väl inte oss här än...? Kul att prata med nån som har så lik smak som en själv... :) Har du kommit nåt längre med planerna? Jag var på Bröllopsmässan här i Göteborg i helgen med m2b, o vi tittade lite på ringar... :D Me like!! :D Har i princip bestämt oss för att anlita en guldsmed, det blir inte dyrare än att köpa en färdig o då kan man ju verkligen få en man trivs med!!
Jag e kvar :)
Inte en chans att jag lämnar er nu heller ;) hehe..
Har inte planerat något mer..planerna läggs på is tilli sommar nu..
Håller på med min sista termin på högskolan och har MASSOR att plugga.
Ska även skriva mitt examensarbete innan sommarn.. Ujjj.. jag vet inte hur detta ska gå.. ar sån ångest..
Jag MÅSTE ju bli klar till sommaren (vilket blir svårt).. annars kan jag ju inte börja söka jobb.. utan jobb kan vi inte spara till bröllopet ju :(
Om jag har otur blir jag inte godkänd förren i höst :(
Annelie, jag vet vad du går igenom! Jag har samma problem (eller vad man nu ska kalla det)... Jag borde också skriva examensarbetet och bli klar till våren eller senast till hösten för att kunna få ett ordentligt jobb. Inget jobb - inget bröllop. :(