Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Nu vart jag ju godissugen..
hihi... ja, det är faaarligt att titta på sånt här... vill ha Hersheys candybars ju!!!
Kan man bli tjock av att titta på bilder? :D
Mumma! Tack så hemskt mycket, det var ju perfekt!
Jag tror några bitar just satte sig på mina lovehandles som det börjar bli lite väl mkt love i ;)
Tjejer! Vad tycker ni om dessa tre listor?
Bathroom Baskets - fattas det ngt absolut måste? Vill inte att korgarna ska bli alltför dyra heller utan bra, nödvändiga ting.
Barnens låda... spånar bara idéer än så länge, vet inte om det kommer barn eller inte. Gör antaglien en presentpåsa till varje barn med pyssel isf också.
Bathroom Basket Women
Engångskamera - med uppdrag :)
Bindor
Tamponger
Skavsårsplåster
Plåster
Huvudvärkstabletter
Genomskinligt nagellack
Handkräm
Ansiktsservetter
Breathmints
Näsdukar
Klädrulle
Bathroom Basket Men
Engångskamera - med uppdrag :)
Skavsårsplåster
Plåster
Huvudvärkstabletter
Handkräm
Ansiktsservetter
Breathmints
Näsdukar
Klädrulle
Barnens låda
Plast fotboll (minst skaderisk och flyter iom vi är nära ån)
Mini tennis
Varsin målarbok
Målarpennor, kritor
Ritpapper
Fyra i rad
TV med videospel och video i ett hörn senare under kvällen
*sträcker sig till geishan som ligger på bordet o njammar gott*
Ser jättebra ut Gerda, jag kommer inte på något mer som "måste" vara med, men jag återkommer om nåt skulle dyka upp! :)
Pratade med föräldrarna igår om Grilltemat och de tyckte väl att det är ok... de vet att blivande inte känner sig tillfreds med att stå i centrum och att ha det mer informellt skulle hjälpa (de vill absolut inte att vi rymmer utan dem ;)).
Mamma är så rolig, hon ringde tidigt imorse och bad mig läsa menyn till grillfesten igen så hon kunde föreställa sig det igen :D Jag vet att de helst hoppas på 3-rätters - att grillmenyn var lite för "plain". Men kul ändå att hon och pappa funderat en massa kring det ha ha... :D
Hur insatta är era föräldrar? Vi harinte berättat för blivandes ännu, tar det till våren när vi bokat ;)
Oj, jag kanske ska oroa mig lite för vad mina föräldrar kommer att säga. Vårat bröllop kommer inte vara traditionellt nån stans, men det fick de iof en dos av när min syster gifte sig.
Så nej, vi har inte berättat något ännu, gör det i juni när vi förlovar oss.
Noomi - kanske sätter hoppet till dig då att få uppleva en dotter som skrider fram i en pust av puffärmar och gräddbakelse? :D :D :D
Vi betalar bröllopet själva så eg. spelar det ingen roll vad föräldrarna säger, men jag pratar mycket och ofta med min päron och de visste iom förlovningen att det blir bröllop.