• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Noomi

Nej nej, jag menar att min syster hade ett hyffsat traditionellt bröllop, så då har de ju iaf en dotter som gett dem ett kyrkligt bröllop att gå på med trerätters och hela köret.
    Fast jag tror inte det kommer bli några problem, jag har ju flyttat utomlands och gått på olika konstskolor i snart fem år nu, så jag tror de förväntar sig att jag ska vara "konstig" och låter oss ha bröllopet som vi vill. :D

• Gerda

Aha! Nu trillar poletten rätt :D
    Det låter bra det då att syrran var mer traditionell :)

Jag är dessvärre enda dottern... med en bror som inte alls är giftastypen... men de vågar inte skrämma bort oss utomlands heller så... de tar vad de får!

• Noomi

Har fastnat inne på The Knot nu, fasen vad mycket roligt det finns! :D

• Gerda

:D :D :D :D

Bästa platsen för dekortokar!!!

Är där och letar efter en tjej som kallas nånting Inandy... hon har fina DIY saker och länkar till andra brudar med fina grejer!

• Sanasol

Ni är ju verkligen på G tjejer!! :D

• Carro_83

Ska oxå gifta mig på sommaren 2007 i juli! Vi har satt datumet 20 juli prelimenärt. Vi ska kolla på lokaler, vi vet vilken kyrka vi vill ha, ska kontakta prästen nästa vecka typ..
    Vet ungefär vilken klänning jag ska ha. Brudtärnan och toastmastern är bestämt...

• Sanasol

Carro_83

Välkommen hit! Har du några bilder på klänningen? *nyfiken*

• Gabbies

idag köpte jag bröllopsskor! 180 kr på Din sko.. :)

• Noomi

Gerda- Ja, det finns ju ett litet antal bilder att gå igenom!
    Vart hittade du bilderna på godisbufféerna... finns det fler bilder att kolla på? *kan tydligen inte få nog*

Har inga problem med att hitta bilder på klänningar eller smycken, men dekoration verkar vara lite värre... jag måste vara inne på fel ställen.

Svar på tråden Sommar 2007