Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Halloj tjejer!
Själv har jag dåsat på soffan med onda ryggen hela eftermiddagen men jag ser att ni varit flitig här på BT :D Hur som helst, jag och killen satt och prata om ringar ingår och jag funderar nästan på att ha 15 stenar i min ring men varannan ring ska vara en akvamarin och varannan diamant :) Tycker det är superfint med blått så...
varannan sten menar du väl? tyckte hur som helst att isåfall lät det jättebra! Hör bara med en smed hur pass hållbar en akvamarin är, du ska ju ha ringen hela livet... :):):)
Mm...jag menar varannan sten... :D Ska kolla det med guldsmed ja, men inte än ;)
:):):):) Häärligt! Blir säkert jättefint!
Kul Cinderella att era ringar är beställda!!!
:D :D :D :D
Å Lightfish - låter riktigt fint och kul att ha lite färg i ringen också, kommer def. att dra till sig blickar!
:D :D :D :D
Själv längtar jag till killarna drar på förfest, men de verkar lika trötta som jag... o slöar... försöker peppa dem med att erbjuda mig att göra drinkar till dem... men de vill vänta lite... Marcus har nästan somnat tror jag....
Gerda
Låter som en riktig röjfest *skrattar*
vi hade tänkt o placera oss på uteplatsen med varsitt glas vin. Men vet inte om det är så mysigt med tanke på regnet.. *morrar*
hihi... ja, vädret är inte att lita på just nu, vi har haft sol, snö, hagel varvandes varandra under hela dagen. Nu skiner solen massor och det är så mysigt i lägenheten nu :)
Andreas hyrde en film till mig och massor med gott att smaska på... sen "tog" jag 5 påskägg från jobbet, eftersom jag ändå hade ansvaret att dela ut dem o det fanns 100+ kvar när jag gick ;) Alla gick hem med mååånga fler än 1 ägg per anställd ;) :D
hihi, inte påsk ännu ju!!!
*schhhhhhhhhhhh*
;)
Har varit runt och letat NORSK godis till gudsonens påskägg.
Påskägg + godis = 70kr
porto = 69kr!!!
Nåväl, det är han värd min älskling!
åhh såg mitt drömpåskägg på Priso idag.. ett jätte stort ägg i plåt typ ungefär 30 cm högt fyllt med maryland cookies.. vill ha!