Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Grattis Gerda!
barn eller inte? Jag har 2 skruttar på 7 & 3 år och är 30 precis. Varför skulle barnen vara ett hinder? De vill ju oxå se att mamma & pappa tycker om varann och vill leva resten av deras liv. Just nu sitter jag i skolan och är dö uttråkad....ska ha svenska igentligen. men man kan ju inte bara vara här i från. :)
vi har också två busfrön, dottern är snart 3 1/2 år och sonen är 1 år 1 månad . ska bli jätte kul att de kan vara med i brudföljet. dottern är då 4 1/2 år och sonen är 2 år och 2 månader när vi gifter oss.
hihi... det ær væl mer våra egna planer dær vi inte har tajmat in några barn på æn så många år. Men nu ær vi mitt i karusellen, har fått lækartid (innan jag får træffa barnmorska) 19/4 så det ska bli spænnande.
Gerda
Ser att det vart offentligt ;) Så, igår var det en bra dag gällande allt som hände men fortfarande en dålig dag med ryggen.
Dock hjälpte det att killen fått ett bra välbetalt jobb efter 4½ års studier, blom-budet och en supergod middag!!!
Hur är det annars då? Ser att planerna velar fram och tillbaka :D
Så skönt att han har fått jobb! Känner den lättnaden här med att Andreas fått sitt drömjobb (förutom lönen då ;))
Det drar av en del stress på det hela.
Grattis till hans jobb!
Hej tjejer! Håller på att packa det sista innan hemresan till Sverige. Jag hoppas verkligen att ni har skaffat er lite bättre väder för nu har jag vant mig vid solsken och körsbärsblommor! ;)
Gerda- Jag räknar med att dina hållna tummar och goda tankar medför att vi hittar lokalen med stor Fest framför! Skulle det vara så får du fira åt mig med ett stort lass marängsviss (som naturligtvis A får fixa fram)! :D
Tack!!! Det känns så himla bra! Jag ska ju plugga vidare och nu har han sagt att jag inte behöver tänka på att jobba extra under tiden jag pluggar och det känns ju definitivt som en stresssänkare!!! Men troligen så kommer jag ju göra det men det är ju mer för att jag är van att klara mig själv :)Nu vet vi att vi har råd med vilket bröllop vi än vill ha och alla resor vi vill göra! :) :) :)
Noomi
Önskar dig en trevlig resa hem :) och att ni hittar en lokal som är precis som ni vill ha den!!! Som det ser ut just nu så är det inte en gnutta solsken och jag missa väderapporten så...sorry ;)
Glömde ju säga att det är lite av hans drömjobb oxå... :D
Noomi, have a nice trip och jag lvoar - marængsvciss blir det i helgen... A fixar... hans bror o bästa kompis kommer så det är party hos oss (tror jag) :D
Lightfish - det är så toppen!