Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Ja! Jag kænner igen det dær... riktigt realistiska dørmmar ær skræmmande och andra har "buskap" man inte vågar bortse ifrån!
Ja, listor ær bra och livsnødvændiga ;) :D
Jag kan ju vakna upp och vara skitsur på Otto för att han gjort något dumt i drömmen... sen får ju stackaren stå till svars för det resten av morgonen för att jag inte kan släppa det! :D
För ett par dagar sen drömde jag om Robbie Williams. Jag blev störtkär, letade fram snyggaste bilden i min almanacka (ja, jag har fått en Robbie-almanacka av Otto) och gick ner på stan och köpte två skivor, jisses!
hihihi :D :D :D Det har hænt mig med! Stackars våra killar... men det ær ju så SVÅRT att slæppa att det endast ær i drømmen haha.... :D
Hallå tjejer!
jag drömde oxå om vårat bröllop i natt, precis som dig noomi. Det var en massa som hade blivit fel,bla att gästerna hade fått fel datum å att min sambo inte kom i tid m.m. I lördags natt drömde min sambo att han var tvungen å gå ut med alla brud tärnorna och det var ju inte en eller två det handlade om. vad håller på att hända med en?
Haha, jag vet inte. Undrade just när mina drömmar skulle sätta igång, det blev nästan 1 1/2 år innan alltså. Kommer ju vara ett nervvrak innan det här är över!
Fördelen är ju att man verkligen dubbelkollar allting, så nån nytta har ju drömmarna iaf! :)
Samma här. Gifter oss juli nästa år :).
Hoppas att man kan slappna av lite innan dess, men det ÄR ju så roligt att planera.
Ja, lite väl roligt..haha! Kommer som sagt förhoppningsvis hitta en bra lokal när vi kollar runt i påsk, sen kan jag slappna av lite.
Är ju egentligen vansinne att man är stressad redan nu, men lokal är ju ganska viktigt och jag vill ha bästa möjliga!
Snart påsk Noomi :D Jag ska skicka positiva vibbar till dig nær ni går på lokaljakt!
Trollungen - drømmarna førsøker væl att ta hand om den spænning vi har i kroppen... så vi kan hoppas att vi alla ær redo och lugna på Dagen B??? :D
Jaa, tack Gerda! Vi åker imorgon, ska bli skitspännande!Tror vi har 8-10 lokaler vi ska kolla på, nån borde väl för 17 funka på alla punkter tycker man!
Sen ska killarna från bandet ringa också, så då hoppas jag att det blir bokat också.
Sen är det ju bara det trevliga kvar, bestämma catering och provsmaka menyer! :D
uj uj uj!!! Många lokaler! Tror def. att DEN finns bland di 8-10!!! :D
Ja, jag længtar till provsmakningen jag med :D :D :D Særskilt av vår chokladmousse tårta :P