Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Man får väl helt enkelt ta och jämföra vilka bolag som verkar bäst.
Men jag har noll koll så jag ska egentligen inte uttala mig. Mina föräldrar har nån försäkrings/bokföringssnubbe som brukar komma ut till dom, så jag hade tänkt låta honom fixa allt! :)
Lät himlans bekvämt. Vart kan man värdera ringar då? borde det inte finnas nåt ställe i varje stad där man kan göra det...?
Guldsmeder, auktionsfimor - bara personen ær auktoriserad att værdera smycken så godtar førsækringsbolaget det.... OM jag minns rætt.
Noll koll även där. Jag hade tänkt att ta dem till Kaplans eftersom det är ett så pass välrenommerat ställe, men annars är det väl bara att ringa runt till några ställen och höra om de har möjlighet att utföra värderingar.
Får börja kolla upp det där! :) Vet att det finns typ bara en riktig guldsmed i Umeå... så får börja med att höra där! :)
Førsækringsbolagen kan också rek. personer som ær værderare (eller vad de nu heter).
Okej! :D:D:D
Vi var förövrigt och kollade på kostymer igår. Otto har fastnat för en kritstrecksrandig Ben Sherman. Den var jättefin, fast jag vet inte.... är fortfarande lite svag för Tiger och Jasper Conran. Dessutom provade han bara kavajen och med en t-shirt under, kanske inte gav det allra bästa intrycket. :D
Hihi, han måste ju prova hela outfiten såklart!! :D
Ja, han hoppade över det eftersom han inte skulle köpa någon just nu. Sen vill han komma mer nån storlek innan han bestämmer sig också, vi har levt lite väl gott det senaste året! :)
Ska kolla runt lite i Sverige när vi är hemma men hittar vi inget där så blir det inköp innan vi flyttar hem från England. Ska bli såå ku l att se vad det blir för någon (Conran, Conran, Conran!!) !
:D