Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Ja, fast min ring har större sten, annan slipning (princess är dyrare än briljant) samt bättre kvalitet och höjd än dina...
vi har pratat om platina från början men ingså då att vi inte skulle ha råd. så då titta vi på ringar i vitguld men insåg att då måste det vara ring som har minst 14% palladium då jag inte vill att vi ska behöva lämna in ringarna varannat år. Sen tycker jag platina ringar är så himla fina.
Så nu när sambon sa att han beställt kamera för 8000:- så jag bra då ska jag ha en ring i platina och det tycker han är helt ok.
:D Okej! Vi har väl egentligen inte råd med detta, eller hur man säger. Finns mycket annat vi skulle kunna lägga pengarna på... men vi hinner som tur är spara ihop till bröllopet om vi börjar i höst! :D:D:D
Undrar vad mina ringar är värda om dina är värda 29 000 med briljant och mkt mindre diamantvikt och kvalitet... hihi, ska värdera dem när jag får dem, man behöver nog ta en bra försäkring på dem ju! Hur ska du göra?
din guldsemd är super billig. du såg jälv vad de andra skulle ta. min guldsmed kostar som de du har kollat innan som är lite dyrare.
Får dessutom renare platina hos Lennart, vilket är bra för mig som allergiker.
jag får ner och höra vad priset är.
Bara ringen blir bra så är jag nöjd.
Jaa, det är klart! Det är ju huvudsaken! :D:D:D
Sanasol: Jättefin klänning! Lite åt Rembo-hållet, som jag vet att du gillar
Ganska långt från de prinsessigare klänningarna du var inne på för ett tag sen
Cloberella
Har insett att vad fasen ska jag ha en princessklänning för? Är verkligen inte jag på nåt vis... hahaha... vilka insikter man får ibland... ;)
hahaha... ja ibland bara inser man vem man är och undrar vad tusan man håller på med!