Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Japp, och BT har gjort mig sjuk i skallen faktiskt... men nu har jag kommit till sans!!
Ja, BT är farligt! Jag insåg just att jag har typ hela min brudoutfit bestämd, förutom örhängen... vill nog ha några rätt så stora "blaffiga" (fast på ett bra sätt ) med gröna stenar i. Jag har beställt ett armband med gröna stenar redan.
Tänkte köra på ett par rejäla örhängen och skippa halsband... men jag vet inte säkert... har ju ett halsband som skullle funka till... &/%#(#¤"! Jag som trodde att jag hade bestämt mig!!
HAHAHA, ja det är inte alls lätt!! :D:D Men nu känns det som att jag landat och jag och mannen har pratat mycket om vad vi värdesätter med bröllopet och det känns som att vi kommit fram till någonting bra! :D:D:D
Hej tjejer! Var i Oslo i helgen o har inte kollat BT på hela två dar så jag trodde det skulle vara 20 sidor att läsa ikapp, men ni verkar oxå ha tagit det lite lugnt... ;)
Sanasol: vad skönt att du har landat som du säger och att ni har kommit överens om vad som är viktigt för just er! Man rycks ju lätt med av BT o bröllopstidningar etc, känner att jag oxå har såna tendenser... Men m2b är rätt bra på att tala om vad han vill o inte vill så han "håller ner mig" lite (på ett bra sätt) :) Idag sa han tex bestämt att han tycker det är fånigt med morgongåvor, men eftersom jag går o drömmer om ett par örhängen som matchar ringen kom vi överens om att köpa varsin gåva tillsammans, inte "i hemlighet" o ge på morgonen efter, utan hellre använda dem på bröllopet! Känns bra tycker jag, man ska ju göra det som känns rätt för en själv! :)
Gerda: Jag var runt på massa Narvesen men hittade varken MS eller Instyle... Men köpte en norsk tidning, kul att se om det är nån skillnad mot de svenska! Och både jag o m2b är ju halvnorska så kanske hittar nåt bra...
Stefans fästmö
Førlåt! Jag var och kollade och hittade inga heller! Men glømde så klart att skriva hær!
Men hoppas att den du køpte ær bra ændå?
Gerda
nemas problemas... Har inte läst så mycket i den än (kan inte läsa på tåg...) men den verkar bra! Tique heter den, hittade den på Narvesen vid Nationtheatret, de hade väldigt många tidningar!!
Jag såg iaf i den nästan en sån ring jag vill ha, med stenar i en vågig linje! Kul att se "min" på bild, även om jag inte ska ha exakt sån.
Stefans fästmö
Ja, det känns jätteskönt, man flyger iväg ibland. Tur man har en karl som står stadigt på jorden! :)
Roligt!
Jag har också hittat min ring :)
www.vigselring.nu
under design 2 och længst ner till vänster - Rygginfattat.
Har velat ha en Dublin look-a-like, men med en 0,3ct sten så blir den alldeles før høg :(. Tror att denna blir riktigt bra, den är enkel och ren den med.
Jättefin Gerda, men det har jag ju redan sagt! ;)
:D :D :D
Ja... hoppas vi kan bestæmma oss snart om vi gør bestællningen nu eller inte :P