Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Hihi, jadu, det ska bli spännande att se! Hoppas att jag får svar från smeden idag om min ring, hoppas att han hittat en fiiin 0,4 ct princess till mig! :D
Ja! Det gør han nog, han sa æven till oss att 0,3 och 0,4 kunde ta lite tid att hitta... men ni ska ju inte ha ringen førræn till sommaren så det løser sig ju! Førstår att du vill veta om den ær klar eller inte. :)
Hihi, jadu det är ju lite spännande. Fast jag känner mig faktiskt helt och hållet lugn. :)
Bara det att vi är så himla sugna på en ny köksmöbel i ek också till nya lägenheten, men vaaart ska man fiska upp de pengarna när allt sparat går till ringarna?!?!?! Äh, vi får väl vänta *otålig* eller så får vi helt enkelt fiska fram dem någonstans ifrån... haha
Gerda- Tjusig ring! Vad kommer ni ha för ringmaterial?
Sanasol- Har ni köpt en lägenhet nu?
Noomi
Nej, vi lyckades fiska upp en skitfin hyresrätt i sista stund! :) En fyra byggd 2001, i nytt område, precis där vi ville bo! Den är helt perfekt, på tredje våningen med balkong, stort badrum med badkar, stort kök... :) Helt perfekt!!! :) Flyttar in 1/7!
Noomi
Røtt guld och 5st TW/VVS stenar på sammanlagt 0,60ct. Fick ett bra pris av LGU och så små stenar går tnie att køpa på Blue Nile så vi kør åp allt hos honom!
Sanasol- Härligt! Speciellt det där med badkar lät riktigt bra! :)
Gerda- Ok, trodde att man kunde köpa alla storlekar där, fast jag har iof inte kollat på mindre än det jag ska ha.
Vi väntar fortfarande på svar från den engelske stenhandlaren. Känns inte så jättebra om man ska behöva vänta på ett mail i flera dagar, hur lång tid ska då inte leveransen ta...
Så det blir nog Blue Nile för oss, kommer att beställa när vi kommer tillbaka hit efter påsk.
Här satt man och laddade, snackade med vännen i tel, blir spinning klockan 18 ikväll... senare än jag tänkt, men rooligare att träna med någon! :) Så blir väl slösurf på BT idag då, och lite pluggande förståss ;)
Skönt att träna! Hade träningskort här förra året, men det funkar inte i längden. Tror jag betalade 3500 för tre månader, det sved lite!
Men nu börjar det bli riktigt varmt och somrigt här, så nu är det gratismotion som gäller, power walks och (huga) jogging!