• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Noomi

Ja, nog tusan borde vi hitta nån som passar nu!

Vi ska också ha chokladmousse, mumma! Dock blir det ingen provsmakning förrens senare, nu är det bantning som gäller fram tills slutet på maj nån gång så jag kan lämna mått till klänningen.
    Tack o lov känns det bara bra, längtar efter att vara i lite mer form! Så nu ska jag inte bara titta på mina träningsredskap, utan faktiskt nyttja dem, oj oj!

• lightfish

Hej tjejer!
    Killen och jag firar 2 år idag och han skickar blombud fastän vi bor ihop, bara sååååå sött! Blev så himla glad, ömklig och sjuk (antagligen diskbråck) som jag är. Fick en superfin rosa bukett med bas av rosa rosor!!! :) Jag är så lycklig...

Gerda...ska du in på msn? :)

• Lioness *förlovad*

Vad sött lightfish! :) Jag vill också ha blommor... Fast jag är så dålig på att ta hand om dem, så det är väl lika bra att jag får blommor så sällan. :D

• Gerda

Lightfish!

Jobbade över idag så jag har just kommit hem :) I'm on msn :D

Så urgulligt med blombud! Grattis till 2 årsdagen!

• Sanasol

ojoj, somnade i sängen efter maten! Såå himla trött, försöker vakna till, har en hel bok att läsa till i morgon :(

• Lioness *förlovad*

Oj, det kan vara farligt att vila efter maten, jag brukar inte våga göra det för jag brukar också somna... :(

Vad är det för bok du ska läsa, Sanasol? Själv måste jag läsa mig isländka glosor till torsdag.

• Gerda

Åh, lioness.... låter tufft! Du o sanasol får drömma bort er lite om bröllop?!

• Lioness *förlovad*

Ja, det är inte det enklaste precis, men det är ganska skoj ändå! :)

Jaa, drömma bröllop är jag bra på! Jag surfar runt och tittar lite på inbjudningskort... Fick hem provexeplar från calligrafen häromdagen, men blev inte speciellt imponerad.

• Sanasol

Det är en bok om läsinlärning, jag går en sån kurs just nu. Pluggar till lärare! :D

Ska sätta igång snart, bara piggna till här vid datorn en liten stund! :)

• Lioness *förlovad*

Akta så att du inte fastnar här bara Sanasol! :D