• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Stefans fästmö

Tofflan: tråkigt att du inte kan köra själv! Hoppas du blir bättre snart!

• Stefans fästmö

Cinderella; såg nu att du aldrig sett winnerbäck live, då har du verkligen nåt att se fram emot!! Han är helt underbar, särskilt i Lkpg där alla älskar honom!! Alla kan alla låtar o sjunger med, ropar "Våran Lasse!" o så... Stämningen är helt enorm... *längtar*

• Gerda

Stefans fästmö

Hon kanske kommer inglidandes brevid och också gifter sig med din man ;) :) Hihi, men så härligt att hon vill ställa upp!!!

Tofflan

Tråkigt att du är sjukskriven! Det blir kanske lite väl mkt BT tid osv? Eller kan det bli förmkt nånsin?

• Lioness *förlovad*

Vad synd att du är sjuk, Gerda. Krya på dig! :)

Jag är också hemma idag, eller ivarjefall ett par timmar till, har kvällspasset på jobbet idag.

• Tofflan

Gerda: Jag försöker sitta emellanåt. Måste lägga mig ner ganska ofta. Idag känns dock yrseln ganska avlägsen så jag ska kanske försöka lyfta på arslet och ta en kort promenad!(pepparpeppar)

• Tofflan

sitta på BT emellanåt skulle det ju stå..

• Gerda

Tofflan, Jätte bra att du tar dig upp när "det går" , annars blir man lätt kvar i liggandet/sittandet "bara för att" istället för att göra nåt nyttigt.

Lioness, Vad gör du på ditt jobb?! Jag trodde du jobbade på skolan där du skriver uppsatsen? Eller jobbar du på fler ställen?

• Lioness *förlovad*

Gerda, jag jobbar i kundbetjäningen på ett varuhus och så skriver jag uppsats hemma eller på skolan lite beroende på dagarna. :)

• Gerda

Lioness

Aha!!! Nu föll poletten ner! :D Då är du hemma idag av uppsats-skrivar anledningar :) Kör hårt!

• Fru Cinderella

Stefans fästmö

jo har tänkt gå så länge, men har aldrig blivit av. Det var en förlovningspresent från mamma till oss. Så då blir det lite extra kul.