• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Gerda

Hihi.... kanske en mer normal lista før oss icke-kændisar?

Vi hamnar nog på +-35 gæster ganska så exakt :)

• Gerda

lighfish,

hade ni hittat catering elelr hur skulel ni gøra med middagen? Minns bara att ni hittat kyrka - den med vackra vinterbilder...?

• lightfish

Gerda
    Har kanske hittat en festlokal men har inte mejlat dem då jag vill prata lite med killen samt svärföräldrarna vad de tycker.

• Gerda

Tipp topp!

Inväntar nyheter då... ;)

Har surfat tema favors idag... det kommer att bli roligt pill, men måste tänka på att hålla mig inom budgeten också.... Rosetter, påsar osv kostar ju också en del, inte bara favorsen som ska ges bort... vilket jag gärna vill förneka ;)

• Sanasol

Vad har du tänkt dig för favours Gerda? :)

• Gerda

Kan inte bestämma mig :)

Men en speciell teblandning som vi brukar beställa, som "alla" hittills gillar hemma hos oss och chocolate chip cookies/praliner gillar vi tanken på.

Eftersom det blir godisbar blir det nog inget godis-godis i favorsen.

Det ska iaf vara ätbart!

• Gerda

Sanasol

Har du varnats eller?

• Sanasol

Själv har jag tänkt skippa burkarna med godis, vi kommer ju ha godis och nötter som alla gäster får äta av under festen istället. Dessutom känns det onödigt dyrt att inhandla de askar/burkar jag hade velat ha till detta! Så nu sitter jag och funderar på alternativa sätt att duka bordet...

Vi kommer gjuta egna blockljus, i både ljusrosa och vitt i olika höjder som ska så på borden, sedan tänker jag göra egna blomsterdekorationer av rosor, samma färg som kommer ingå i buketten... Var inne på murgröna ett tag, men det känns lite trist... vill komma på något som är mer unikt för oss också...

• Gerda

Hjælp så ambitiøst att gjuta egna blockljus! Hur många hade ni tænkt gjuta?!

Skitbra att ni orkar, sjælv ær jag før laaat fast jag gør ljus sjælv ibland hemma men till ett brøllop... då blir det att handla ;)

• Gerda

Ja, det blir væl tårta på tårta att ge bort godis och sedan ha godis under kvællen, om inte godiset ær nåt lyxigare eller "speciell" som favors kanske.

Ev. kan man ha candy baren som favors i sig, att gæsterna får påsar att fylla upp innan de går hem... ifall inte alla orkar æta under kvællen :)