• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Stefans fästmö

Jag fick en påskpresent av min älskade! :) Ett jättesött halsband med blåa stenar, y-format, sånt där som är populärt nu... Jättefint! Blev så överraskad, väntade mig verkligen inte det...

Idag är jag sjuuuk, stackars mig... :( ligger mest i sängen o lyssnar på radio, skicka sms till alla kompisar så att de ska tycka synd om mig, o lusläser bröllopstidningar... :D (Oväntat!) Men nu har vi precis ätit så jag passar på att kolla lite här på BT... Men alla verkar ha påskledigt... ;)

• lightfish

Stefans fästmö

Jag är här :) men ska egentligen inte sitta vid datorn eftersom jag har strul med ryggen :(

Riktigt kul med påskpresenter...jag har inte fått något men min kille fick en av mig idag och får en till imorgon. Generellt brukar han vara bättre än mig på sånt men nu gnällde han lite så jag får skärpa mig :D

Inte kul att vara sjuk ju...sluta upp med det! ;) Krya på dig, inte bra att vara sjuk när våren är på G :)

• sahlena

cinderella..
    Jätte bra idé..
    Jag hade funderingar på morgongåvan men det har nog löst sig nu.
    Tack..

• Fru Cinderella

sahlena

Vad var det för idé jag hade?

*känner sig lagom borta*

• Sanasol

Mannen har också börjat fundera på en ring i platina nu, känns roligt! :D Jag tyckte inte att det spelade så stor roll om vi hade olika, men han vill nog att vi ska ha samma till bröllopet! :)

• Sanasol

Mannen gillar nr 3 bäst, fast såklart då i platina (ljusare än bilden)

• Clobberella

ettan eller tvåan röstar vi på!

• Sanasol

:D:D Alltid kul att höra vad andra tycker, trots att han faktiskt FÅR bestämma själv! Visst är jag snäll? ;)