• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • lightfish

_Cinderella_

Vad kul! Har ni bestämt plats och så? Vi får se vart vi är den dagen eftersom vi troligen har semester, visserligen är den 16 juli vår sista dag på den. Men vi funderar nu på att kanske göra det ute på landet ( i skärgården) eller på samma plats där vi först möttes, supernervösa.

• Fru Cinderella

lightfish

Vi ska picknicka nere vid ett bad som ligger ca. 100 meter från där vi bor om vädret tillåter och sedan gå ut o ta en öl på kvällen.

• lightfish

_Cinderella_

Låter supermysigt :) Tycker det är en fin idé och låter verkligen som en bra plats!

Vi pratade lite om Aruba som semestermål nu i sommar, hittade en resa och pratade löst om att åka dit men sen kom vi gemensamt fram till att vi gärna sparar nåt sånt till en ev. bröllopsresa :)

• Gerda

lightfish - vi skulle inte heller skaffa barn före 30 ;) :D :D :D

• Fru Cinderella

lightfish

Men man kan ju alltid ta någon enkel weekend någonstans

• lightfish

Gerda

Det skulle inte min kille heller innan han träffa mig :D

• Stefans fästmö

Jag vill oxå helst ha första barnet innan 30... Har fyra år på mig, så de ska väl gå, bara jag får ett jobb, vill jobba nåt år först... Drömmen vore att få ett jobb redan nästa år, då kan vi börja försöka få barn nästan direkt efter böllopet! :) Lite romantiskt tycker jag... Och man vet ju inte hur lång tid det tar!

• lightfish

_Cinderella_

Jo, jag vet. Men vi vill ha både plats och datum med anknytning till oss, lite hemkära på det sättet :)

• Fru Cinderella

lightfish
    Jag är precislikadan

• lightfish

_Cinderella_

Kul att det är flera :D :D :D