• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Gerda

hehe, bara mitt vanliga sug... bebbe vill ha bacon som vanligt *urrka men gott nu*

haha.... Føretagets restaurang gør himmelskt god morotskaka, næstan lika god som min... men eftersom jag inte har en ugn att baka i hemma får jag nøja mig med jobbets...

• 26maj2007

själv åt jag oliver och salami som godis varje kväll innan jag testa positivt. gissa om det satte sig snyggt om midjan

• Sanasol

Hihi... skönt att kunna skylla på nån annan?

• Gerda

Tiger72

Hehe... undrar var mina baconbitar sætter sig Tur att de kostar 35kr/pkt hær i Norge... :D

• Stefans fästmö

hihi... Vi pratade om det igår, att m2b normalt äter dubbelt så mycket som jag, så när jag blir gravid kanske vi kommer äta lika mycket... Men då kommer han säkert sympatisvulla o ändå äta dubbelt så mycket!! ;) :D

• Gerda

Stefans fästmö

Han-apor (kommer inte ihåg ivlken art som det forskades på) visade att de också gick upp i vikt när honan blev med barn! Kroppen ställde automatiskt in sig på att lagra för "hårda tider" :D :D :D Mycket möjligt att karlarna också lägger på sig... undrar om vi ska väga A också under graviditeten?! ;)

• Stefans fästmö

Gerda :D :D Tror faktiskt det är rätt vanligt...

• Sanasol

Hihi, min karl kommer säkert göra det... men vi ska väl träna båda två så man hoppas att det inte blir allt för mkt!!

• Stefans fästmö

Förresten, kollade just på Pressbyråns hemsida, o Instyle Wedding ska finnas i butik nu, men MS kommer inte förrän i juli!! :o Kan nog inte vänta så länge, har läst sönder de svenska jag har nu när jag legat sjuk... Ska kolla efter Instyle imorn när jag ska till stan.

• Stefans fästmö

Ska nog be min syrra som pluggar i Skottland att titta efter MS där o kanske skicka till mig... Så kan hon läsa den först, hon är ju helt uppe i vårt bröllop, tärna som hon är... :D