Sommar 2007
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.
Vår månad är 26 maj.
Hur ser det ut för er?
Ja, ta dig lite tid att fundera så blir den valda ringen jætte bra tillslut. Viktigast att du kænner att det ær rætt till slut.
Kände också det där klicket när jag såg ringen, tycker den är helt underbar! Men den är lite modern, med sina skarpa kanter och designen... så vi får se!! :)
Skönt att du är så säker Tiger! Har du bestämt vilken sten du ska ta ännu?
:) Mmm, faktiskt! Fast det andra jag känner starkt för känns på tok för opraktiskt... *suck*
Sanasol
Det kommer lösa sig...det brukar göra det. Huvudsaken är ju att man ska trivas med den och gör man inte det kan man lika bra vänta och fundera.
Jag hoppas det gick bra med det andra som vi prata om sent ikväll?
Jopp, har tagit itu med det... mår lite illa! Men... blir nog bra!!
Jooo, vill verkligen ÄLSKA min ring livet ut... och att det ska vara en design som kommer tilltala mina barn också... svårt det där!
Sanasol
Ah...man man kan göra det :( Stackars, men det blir bra.
Fundera lite....det kommer kännas bra sen.
Kram på dig
Tack gumman! :)
Kommer eventuellt rita mina egna ringar isåfall, hittar inte några som liknar det andra jag kan tänka mig. Har en bild i huvudet.
Sanasol
Stackare, problem med ringarna igen?!? Har inte läst hela ringtråden men hoppas det löser sig för dig!!
Ja, det löser sig för mig!! :) Bara ett STOOOORT missförstånd... sen behövdes en kompromiss... sen var allt löst! :)
Idag var jag på vårdcentralen ,är fortfarande inte frisk... Men det är inte halsfluss iaf, så ingen antibiotika, skönt att slippa. Fick hostmedicin som verkar hjälpa, skönt.
Och så köpte jag Bröllopsguiden att trösta mig med... :D Orkade inte in till stan för att köpa Instyle wedding, som jag suktar efter, så nöjde mig med Bröllopsguiden i "vår" Pressbyrå... Ska lägga mig snart o läsa den, hoppas den är bra!