• Fru Cinderella

Sommar 2007

Dags för en egen sommar tråd.. innan vi splittar månad för månad.

Vår månad är 26 maj.

Hur ser det ut för er?

• Svar på tråden Sommar 2007
  • Stefans fästmö

Tiger

Vad kul att ni fick den tiden ni ville ha! Vi ska vigas kl 16 men ändå fotas efter, hoppas inte det blir för sent... Vill absolut fotas efter, o ingen av oss är särskilt morgonpigg så att vigas kl 14 kändes lite tidigt...

• Stefans fästmö

Sanasol

Vad skönt! :D

• Gerda

Stefans fästmö

Kan det vara allergi då som du har? I år blir det pollenboom - och då bryter ut hos många som kanske inte märkt av det tidigare.

Själv krånglar vi med astma o pollenmediciner nu iom grav. det finns nästan inga allergimed. som INTE går ut till fostret :(

• lightfish

Gerda

Å så missa jag dig så här på kvällen..typiskt. Nåja, hoppas din allergi var bättre idag, det var min för det snöade :D :D :D

• Fru Cinderella

*hihi*
    Har precis bokat bord på restaurang till vår förlovningskväll o sambo vet inget. Ska hålla det hemligt. Har en kompis som är chefskock där också. Så han ska fixa en hemlig festmeny till oss med skumpa också, till ett bra pris.

hihi så roligt!

• lightfish

_Cinderella_

Låter så himla mysigt! Tror han kommer bli superglad över din överraskning :)
    Lycka till!!!!!

• Gerda

Cinderella - låter underbart! Toppen øveraskning! :)

Lightfish

Hær blir det bara vackrare och vackrare væder før var dag! :D Inte bra før astman o allergierna... men jag ælskar vædret o ær ute ændå...

• Fru Cinderella

*ler*

Plus att det blir en överasskning för mig också. Men vad söt han var min kompis. Han sa att han skulle fixa det lite extra mysigt vid vårt bord, samt reducera priset en aning. Vad gulligt av honom. Ska försöka hitta något kul åt honom i sommar.

Det är även han som ska baka vår bröllopsårta. Vilka underbara vänner man har ibland :)

• Gerda

Ja, det ær verkligen gulligt tænkt av honom att stælla upp lite extra før er!

• lightfish

Gerda

Åh...det är samma här, avskyr min allergi men älskar vädret :D Nå, nu har jag varit duktig*stolt* Var nyss och skrev mitt andra prov i Naturkunskap B! Missade det riktiga eftersom jag låg hemma med ryggen men det här var på samma nivå sa läraren, fick även se det riktiga efter jag skrivit ex nr 2. Var bara en fråga som jag totalt inte kunde svara på...sen betyder ju inte det att jag får fullt :D